خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت؛

مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۴۸

حراست در قلب تشکیلات یک سازمان است و در برابر کنترل اقسام انحراف های موجود وظیفه خطیری به عهده دارد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، با حضور مدیر کل حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزاری شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان که با حضور مدیر کل حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیر حراست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیر کل حراست استان و معاونت اقتصادی اداره کل اطلاعات استان و تنی چند از مسئولین دیگر برگزار شد، اظهار کرد: حراست به عنوان چشم مدیر در سازمان و با توجه به اشرافی که به مجموعه دارد می‌تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود.

طهمورثلاهوتی اشکوری افزود: وظیفه نیروی انسانی، رسیدن به اهداف سازمانی است و وظیفه حراست حفظ سلامت نیروی انسانی است.

این مسئول گفت: حراست در قلب تشکیلات یک سازمان وجود دارد و وظیفه خطیر مراقبت از سلامت اجزای ریز و درشت آن تشکیلات را در برابر اقسام انحراف‌های موجود به عهده دارد.

وی یادآور شد: واحد حراست از طریق ارتباط گسترده با حوزه‌های مختلف در جلب همکاری و همراهی معاونان، مشاوران، کار‌شناسان و همکاران با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب در جهت تحقق اهداف شرکت تلاش کند.

در پایان شاه رضایی به عنوان مدیر جدید حراست شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان معرفی و از احمد رضا گلزار به پاس سال‌ها تلاش در این مجموعه با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز