خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آب منطقه‌ای گیلان؛

گیلان می‌تواند الگوی مناسبی برای کشور در زمینه هواشناسی باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۰۳

گیلان می‌تواند الگوی خوبی برای کشور در زمینه پایش داده‌های هواشناسی باشد، که با این اطلاعات و داده‌ها می‌توانیم مدیریت بهتری داشته باشیم.

طی نشستی با حضور سیف اله آقابیگی، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان، بهمن کمانگیر، مدیرکل هوا‌شناسی گیلان، جمعی از معاونین و کار‌شناسان دستگاه‌های ذیربط به بحثو تبادل نظر درباره منابع و مصارف آبیاری استان در سال زراعی گذشته و درصد سهم تأثیر گذاری اطلاعات هوا‌شناسی بر روند تصمیم گیری کشاورزان برای خزانه گیری پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، صبح امروز، سیف اله آقابیگی ضمن خیرمقدم به کلیه شرکت کنندگان در این نشست گفت: کاری که امسال در زمینه مدیریت مصارف آب استان انجام شده است، در واقع برگ دیگری از نتایج تعاملات فی مابین دستگاه‌های دولتی است.

وی در ادامه افزود: همه اقدامات سازمانی و همکاری دستگاه‌های مختلف موجب به وجود آمدن یک تجربه جدید می‌شود که حاصل همه این تعاملات و همکاری‌ها، خشنودی برای کشاورزان عزیز است که خزانه گیری را ۱۰ تا ۱۵ روز جلو‌تر شروع کرده‌اند که این عمل تأثیر بسیار خوبی روی کیفیت کار گذاشته است و شاهد افزایش ۱۰ درصدی محصول هستیم.

آقابیگی با اشاره به اینکه یکی از با سابقه‌ترین داده‌های هیدرولوژی در وزارت نیرو در گیلان وجود دارد، گفت: گیلان می‌تواند الگوی خوبی برای کشور در زمینه پایش داده‌های هوا‌شناسی باشد. که با این اطلاعات و داده‌ها می‌توانیم مدیریت بهتری داشته باشیم.

مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم این جلسات، کار‌شناسی را مستمراً تا تدوین یک بسته جامع و کامل در زمینه اقدامات فی مابین بر اساس یافته‌های علمی و کار‌شناسی شده ادامه دهیم و انتظار می‌رود این ارتباطات تقویت شود تا نتایج آن منشأ خیرات و اثرات مثبت برای کشاورزان عزیز باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز