خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آستارا:

برخورد با اخلالگران نظم و امنیت اولویت مهم پلیس است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۰۹۰

دستگاه قضایی و پلیس در کنار یکدیگر در برقراری نظم، امنیت و ایجاد آرامش برای شهروندان تلاش می کنند.

فرمانده انتظامی آستارا گفت: برخورد با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی اولویت مهم دستگاه قضایی و پلیس است.
به گزارش ایلنا از آستارا، رحیم مهدی‌زاده در جلسه انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به فصل گرما و افزایش استفاده از موتورسیکلت توسط شهروندان تصریح کرد: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای پیشگیری از حوادثجبران ناپذیر هنگام رانندگی موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده کنند.
وی با اشاره به توقیف وسایل نقلیه متخلف در آستارا، گفت: تعداد ۴۰ دستگاه موتورسیکلت و ۴۱ دستگاه خودروی متخلف و بدون مدارک لازم که با حرکت‌های نمایشی و مخاطره‌آمیز سبب سلب آسایش مردم شده بودند، روانه پارکینگ شدند.
فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه مردم از دستگاه قضایی و پلیس توقع ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی را دارند، اظهار کرد: دستگاه قضایی و پلیس در کنار همدیگر با استفاده از ظرفیت ارگان‌های مربوطه در برقراری نظم، امنیت و ایجاد آرامش برای شهروندان تلاش مضاعفی انجام می‌دهند.
مهدی‌زاده با تاکید بر استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تمام سال، بیان کرد: برقراری امنیت در تمام موضوع‌ها بسیار حائز اهمیت است.
وی تصریح کرد: برخورد با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی اولویت مهم دستگاه قضایی و پلیس است.
فرمانده انتظامی آستارا از تعامل خوب دستگاه قضایی در ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش شهروندان خبر داد و اضافه کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای ایجاد فضای مناسب برای افزایش احساس امنیت روانی جامعه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
مهدی زاده با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی آستارا اظهار کرد: افزایش ضریب امنیت در منطقه از اهداف اجرای طرح مذکور در آستارا است.
وی به درخواست شهروندان در برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و برهم‌زنندگان نظم عمومی در آستارا اشاره کرد و افزود: موضوع مذکور به صورت ویژه پیگیری شد و پلیس با بسیج تمام نیروها و امکانات طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در دو منطقه آستارا را آغاز کرد.
فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در محله‌های حاشیه‌نشین آستارا اجرایی شد، تصریح کرد: ۲ نفر قاچاقچی و ۱۴ معتاد به مواد مخدر در اجرای طرح مذکور شناسایی و دستگیر شدند.
مهدی زاده از کشف مقدار قابل توجهی انواع مواد مخدر از متهمان مذکور خبر داد و بیان کرد: کشف تجهیزات ماهواره‌ای، کشف یک قبضه سلاح و ۲۰۰ فشنگ ساچمه‌ای شکاری غیرمجاز و بازدید از مکان‌های اقامتی و اصناف از دیگر اقدام‌های انجام شده در طرح پاکسازی مناطق جرم‌خیز آستارا بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز