خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان:

دوری از تنش و حاشیه در دستور کار دولت اعتدال، جهت حل مشکلات است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۳۶۲

امروز توانسته ایم با ثبات منطقه‌ای در داخل کشور، مشروعیت داشته باشیم و با بهره‌مندی از این مهم در عرصه‌های مختلف، حضوری موثر داریم.

محمد احمدی پور در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا افزود: رژیم پهلوی، دست نشانده قدرت های دیگر بود اما با پیروزی انقلاب، ایران اسلامی در دنیا یک چهره اثرگذار است و با رویکرد و منافع تعریف شده ای عمل می کند.
به گزارش ایلنا از صومعه سرا، معاون استاندار گیلان راهبرد نظام سلطه در حمایت از گروه های تکفیری و داعش را ناامن کردن منطقه و بی ثبانی خواند و گفت: کشور ما با تمام سختی ها و دشواری ها به سمت حل مشکل تورم و ایجاد اشتغال پیش می رود.
احمدی پور افزود: امروز توانسته ایم با ثبات منطقه ای در داخل کشور، مشروعیت داشته باشیم و با بهره مندی از این مهم در عرصه های مختلف، حضوری موثر داریم.
معاون استاندار گیلان رویکرد دولت را بر کار و تلاش استوار دانست و گفت: دولت در سطح ملی و استانی از تنش و حاشیه دوری می کند تا بتواند شرایط را برای حل مشکلات فراهم آورد.
وی تصریح کرد: در فضای بین المللی و در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی و نظامی با شش کشور قدرتمند روبرو هستیم تا بتوانیم منافع کشور را حفظ کنیم.
احمدی پور اضافه کرد: آنچه در مذاکرات هسته ای مطرح می شود، در چارچوب کلیات مدنظر مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به اینکه صومعه سرا پتانسیل خوبی برای گردشگری حاشیه تالاب دارد افزود: مزیت عمده این شهرستان باید برجسته شود تا از تالاب به عنوان نعمت این منطقه، به بهترین شکل استفاده شود.
فرماندار صومعه سرا در ادامه گفت: اتفاقات اخیر غزه، حساسیت ما را برای باشکوه تر برگزار کردن روز قدس مضاعف و دو چندان کرده است.
غلامحسین رجبی از آمادگی تمام نهادها برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در شهرستان صومعه سرا خبر داد و بیان داشت: مردم ولایتمدار در مراسم امسال، با شکوه بیشتری شرکت می کنند.
در پایان این جلسه، طی حکمی از سوی استاندار گیلان، محمدمهدی مظفری به عنوان معاون فرماندار و مرتضی شهبازی به عنوان بخشدار مرکزی صومعه سرا معرفی شدند.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز