خبرگزاری کار ایران

در پی گذشت آیت ا… محمدی گیلانی؛

فردا - پنجشنبه - در گیلان عزای عمومی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۰۸

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پی درگذشت آیت ا… محمدی گیلانی پیام تسلیت مشترک صادر کرده و فردا را در گیلان عزای عمومی اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در پیام مشترکی با تسلیت در گذشت آیت ا… محمدی گیلانی یار دیرین امام و انقلاب فردا پنج شنبه در سراسر استان را عزای عمومی اعلام کردند.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان متن کامل این پیام بشرح ذیل است:
انالله و اناالیه راجعون
قال رسول الله(ص):
«اذا مات العالم الفقیه ثلم فی‌الاسلام ثلمة لایسد‌ها شی»
خبر رحلت جانسوز یار دیرین امام و انقلاب، فقیه وارسته و عالم مجاهد حضرت آیت‌ا… محمدی گیلانی موجب تأثر و تألم بسیارگردید.
آن بزرگوار که از مفاخر فرهنگی کشور و از اساتید به نام حوزه علمیه قم و افتخارات مردم گیلان محسوب می‌شود علاوه برسابقه درخشان در مبارزه بارژیم ستم‌شاهی، نشر و گسترش حقایق دین اسلام و خلق آثار ماندگار فقهی و حوزوی، پس از پیروزی انقلاب نیز عمر پربرکت خویش را در پاسداشت و حراست از حریم ولایت در تصدی مسئولیت‌های خطیر بویژه ریاست دیوان عالی کشور، عضو ودبیر شورای نگهبان، عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام مصروف کرد و به الگویی اسوه در ثابت قدمی در راه حق، وفاداری به نظام و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تبدیل شد.
اینجانبان این مصیبت عظیم را به محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت شریف آن فقید سعید و همهٔ ارادتمندان ایشان بویژه مردم خداجوی استان گیلان تسلیت گفته و از خداوند منان علو درجات آن عالم مجاهد و فقیه وارسته را مسئلت داریم و با قلبی متألم و مالامال از اندوه این مصیبت به این مناسبت روز پنجشنبه مورخ ۱۹/۰۴ / ۹۳ را در استان گیلان عزای عمومی اعلام می‌داریم.

زین العابدین قربانی محمد علی نجفی
نماینده ولی فقیه در استان گیلان استاندار گیلان
و امام جمعه رشت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز