خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد؛

اختصاص ۵۹میلیارد و ۸۲۱میلیون ریال اعتبار به رودسر

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۳۱

متوسط تخصیص اعتبار شهرستان رودسر در سال گذشته از محل تملک دارائی ها ۳۸/۳۴ درصد بوده که باید در سالجاری بتوانیم این کمبود را با تخصیص بیشتر اعتبار جبران کنیم.

فرماندار رودسر از اختصاص ۵۹ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال اعتبار امسال از محل تملک دارائی های سرما یه ای استان به این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی رودسری گفت: این میزان اعتبار برای اجرای ۱۹۳ پروژه عمرانی در قالب ۱۵ فصل و ۴۶ برنامه اجرا و عملیاتی میشود.

به گفته وی سهم امسال شهرستان رودسر از محل اعتبارات تملک دارائی های سرمای های استان ۷/۵ درصد است.

وی با بیان اینکه متوسط تخصیص اعتبار شهرستان رودسر در سال گذشته از محل تملک دارائی ها ۳۸/۳۴ درصد بوده ابراز امیدواری کرد در سالجاری بتوانیم این کمبود را با تخصیص بیشتر اعتبار جبران کنیم.

جانبازی رودسری در بخش دیگیری از سخنان خود اولویت بخشی در تکمیل پروژه های نیمه تمام و نیز پرداخت مطالبات پروژه های به پایان رسیده در سال جاری از محل همین اعتبارات را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: امسال ۱۰ درصد اعتبارات تملک دارائی ها برای آغاز پروژه های جدید که ظرف سه سال به بهره برداری می رسند مصوب خواهد شد.

به گفته وی همچنین هشت درصد این اعتبار به منظور اجرای طرح های هادی و بهسازی روستا ها لحاظ خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز