خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان:

نیمه فعال بودن واحد های تولیدی دغدغه اصلی کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۰۶

مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان گفت: نیمه فعال بودن واحد های تولیدی دغدغه اصلی کارگران است

پیام مقام معظم رهبری در سال جدید و با نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» برای تمام مسئولان کشور بسیار ارزشمند است.
به گزارش ایلنا از رشت، " کریم شعبانی " با بیان اینکه دشمن با راهبردهای مختلف تمام نقشه‌های خود را اجرا کرده و ناموفق بوده است، افزود: دشمن آرمان‌ها و موجودیت اسلام را مورد هدف قرار داده است.
این مسئول با اشاره به اینکه تمام برنامه و تلاش‌ها باید در راستای تحقق این عنوان باشد، اظهار داشت: مجریان و مسئولان نهادهای دولتی و غیردولتی، سازمان‌های مردم‌نهاد و جریانات سیاسی باید با وحدت و همگرایی در راستای توسعه اقتصادی کشور که دغدغه‌های مقام معظم رهبری است تلاش کنند.
" شعبانی " نظرخواهی و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف را مهم خواند و افزود: با به‌کارگیری توان و ظرفیت‌های نهفته مردم می‌توان اقتصاد کشور را رونق داد.
وی گفت: دشمن تلاش می‌کند با شیوه‌های جدید نظام را ناکارآمد جلوه دهد و روحیه مردم را تضعیف و ناامید کند.
مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان با اشاره به اینکه گیلان در زمینه اشتغال و تولید عقب‌ماندگی دارد، تصریح کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی در گیلان نیمه فعال هستند و کارگران دغدغه‌های زیادی دارند که بخش زیادی مربوط به مدیریت ضعیف واحدها است.
این مسئول، خارج شدن از غالب صرف دولتی و بازنگری امورات اشتغال را مهم دانست و افزود: از ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی مردم در توانمندسازی گیلان استفاده شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز