خبرگزاری کار ایران

از سوی بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت انجام شد؛

تشدید بازرسی های نوروزی اصناف در فومن

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۱۲

انتظار می رود با توجه به حضور انبوه مسافرین در این شهرستان میزان عرضه با تقاضا تنظیم شده تا مردم بومی دچار نوسان قیمت های نگردیده و با کمبود اقلام مصرفی و پرداخت قیمتهای کذایی مواجه نشوند.

ایلنا: با توجه به توریستی بودن شهرستان فومن و حضور انبوه مسافران در قلعه رودخان و ماسوله، بازرسی بازرسین مجامع صنفی این شهرستان شدت یافته است.

به گزارش " ایلنا " از رشت، گرانفروشی برخی از کسبه در پی ورود حجم عظیم مسافر به شهرستان فلومن بازرسان اداره صنعت، معدن، تجارت و مجامع امور صنفی را بر آن داشت تا به صورت آماده باش در حال نظارت بر بازار باشند.
تا کنون وضعیت بازار شهرستان فومن عادی و مثبت گزارش شده و مورد خاصی در خصوص بر هم خوردن تنظیم بازار مشاهده نشده رسد که حاصل زحمات شبانه روزی بازرسان صنوف در این شهرستان و مدیریت خوب مسئولان مربوطه است.

البته انتظار می رود با توجه به حضور انبوه مسافرین در این شهرستان میزان عرضه با تقاضا تنظیم شده تا مردم بومی دچار نوسان قیمت های نگردیده و با کمبود اقلام مصرفی و قیمتهای کذایی مواجه نشوند.
مسافرین محترم می توانند هر گونه تخلف از سوی صنوف را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا بازرسین اصناف به موراد تخلف رسیدگی نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز