خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد؛

آمادگی ارائه تسهیلات به ۱۲۰۰ مددجوی زائر پیاده روی اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۷۰

مدیرکل کمیته امداد گیلان از آمادگی برای پرداخت تسهیلات به ۱۲۰۰ مددجوی زائر پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در راستای فراهم آوری زمینه حضور حداکثری مددجویان تحت حمایت در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی (ع)، کمیته امداد استان آمادگی دارد به ۱۲۰۰ نفر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان، تسهیلات زیارتی ارائه کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با تأکید بر فراهم آوردن زمینه اعزام حداکثری زائرین به حماسه پیاده روی زیارت اربعین حسینی (ع) در سال جاری، گفت: کمیته امداد بستر مناسبی را برای حضور گسترده خانواده مددجویان فراهم کرده است.

اهرابی ادامه داد: در این راستا کمک هزینه بلاعوض دو میلیون تومانی و همچنین وام پنج میلیون تومانی با اولویت زائرین زیارت اولی، دانشجویان و نخبگان مورد حمایت که توانایی شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) را دارند، پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، تشرف به زیارت منوط به ثبت نام در سامانه سماح است، تصریح کرد: مددجویان گرامی پس از هماهنگی با کمیته امداد و مراکز نیکوکاری محل سکونت خود، به منظور دریافت تسهیلات مذکور باید در این سامانه ثبت نام کنند.

اهرابی با اشاره به روش مشارکت خیرین در این امر خیر، گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند جهت مشارکت در اعزام مددجویان معزز به زیارت اربعین از طریق کد دستوری #۱۲* نذورات خود را پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز