خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبرداد؛

لزوم بیمه شدن نیرو‌های کارگری مدارس در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۸۶۷

استاندار گیلان گفت: بر اساس قانون، مدیران مدارس باید نیروی کارگری برای انجام امور عمرانی و غیر عمرانی را بیمه کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی در جلسه شورای آموزش و پرورش، سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش را موجب شکوفایی آینده سازان این سرزمین دانست و گفت: پرورش جوانان مومن و انقلابی برای اداره کشور به بسترسازی و تعلیم و تربیت صحیح نیاز دارد.

وی آموزش و پرورش را از مقدس‌ترین نهاد‌ها در نظام جمهوری اسلامی دانست که در کنار دانشگاه، نقش مهمی در تربیت مدیران آینده کشور ایفا می‌کند.

استاندار گیلان با اشاره به نقش موثر انجمن اولیا و مربیان در حل بخشی از مشکلات مدارس و آموزش و پرورش، گفت: باید از ظرفیت فرهنگی، اجتماعی و نگرش‌های اصولی و عملی اولیای دانش آموزان در حل مسائل مدارس و جامعه استفاده شود.

عباسی با تاکید بر لزوم گسترش گفتمان اعتقادی و انقلابی در مدارس استان، افزود: باید اوقات فراغت دانش آموزان را با ارائه برنامه‌های فرهنگی به درستی مدیریت کرد و گفتمان انقلابی و حل مسائل اعتقادی را در بین آنان گسترش داد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش موظف است تا در فصل تابستان اماکن ورزشی خود را در اختیار دانش آموزان و جوانان قرار دهد، اضافه کرد: این اداره کل و سایر دستگاه‌های اجرایی که اماکن و تاسیسات ورزشی دارند، باید این امکانات را در اختیار کودکان، نوجوانان و جوانان قرار دهند و زمینه بالندگی جسمی و روانی آنان را فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز