خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

برگزاری رویداد مردمی رشت ۱۴۲۲ در پیاده راه فرهنگی رشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۰۸۱

رئیس نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت از برگزاری رویداد مردمی رشت ۱۴۲۲ در راستای جلب مشارکت مردم در تدوین چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه راهبردی عملیاتی شهر و شهرداری رشت خبر داد‌.

به گزارش ایلنا از رشت، حمید آزمون ضمن اشاره به برگزاری رویداد مردمی ۱۴۲۲ در مورد اهداف مورد نظر این رویداد اظهار داشت: این رویداد جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات شهروندان در تدوین چشم‌انداز ۲۰ ساله و برنامه راهبردی عملیاتی شهر و شهرداری رشت برگزار می‌شود.

آزمون با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در توسعه و پیشرفت یک شهر افزود: اولین برنامه راهبردی- عملیاتی شهر و شهرداری رشت در حال تدوین است و درصدد هستیم تا از مسیرهای مختلف نظرات و پیشنهادات مردمی را برای تدوین چشم‌انداز و برنامه دریافت کنیم.
 
وی به اهمیت تدوین چشم‌انداز و برنامه برای شهر و شهرداری اشاره کرد و افزود: این برنامه، افق توسعه شهر را مشخص کرده و بستر مشارکت همه ذینفعان شهری را فراهم می‌کند.
 
رویداد مردمی رشت ۱۴۲۲ روز شنبه ۲۴ تیرماه ساعت ۱۷ تا ۲۰ در پیاده راه فرهنگی شهر رشت جنب خانه فرهنگ و هنر با مشارکت مردم برگزار می‌شود.
 
برگزاری نمایشگاه سرگذشت یک میدان از دیگر بخش‌های مختلف این رویداد است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز