خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام کارگاه‌های تابستانه کانون فرهنگی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۷۴

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری و مجازی تابستانه این مجموعه آغازشده است.

به گزارش ایلنا از رشت،سیدجلیل میرعظیمی با اشاره به اینکه کشف و پرورش استعداد‌های فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان و غنی‌سازی اوقات فراغت آینده‌سازان، از اهداف برگزاری کارگاه‌های این کانون است گفت: تابستان امسال بیش از ۶۰ عنوان فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و علمی برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه برخی از کارگاه‌ها به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود افزود: آموزش مربیان و مدرسان به کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت‌های عمومی و کارگاه هنر‌های تجسمی، نمایشی و آوایی، ادبی و علمی است.

وی با اشاره به اینکه برپایی کارگاه‌های حال‌خوش‌زندگی و پرورش خلاقیت از فعالیت‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان است گفت: تقویت اعتقادات دینی کودکان، پیوند با کتاب، ارتقای سطح دانایی و توانایی مخاطبان و ایجاد پل‌های ارتباطی میان مربی، عضو و خانواده، از اهداف اجرای این برنامه‌ها است.

 وی فرصت ثبت‌نام در کارگاه‌های حضوری و مجازی کانون پرورش فکری کودکان را دوم تیر سال ۱۴۰۲ عنوان‌کرد و افزود: این کارگاه‌ها از سوم تیرماه آغاز و تا ۱۸ شهریور برگزار می‌شود.

سیدجلیل میرعظیمی با بیان اینکه گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال مخاطب فعالیت‌های کانون پرورش فکری هستند گفت: گیلان ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت، ۴ کتابخانه پستی، ۳ مرکز سیار روستایی و یک مرکز سیار شهری و یک مرکز مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز