خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

انتخاب اصلح در دستور کار شورای ششم قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۱۹۹

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه انتخاب اصلح در دستور کار شورای ششم قرار دارد، گفت: بررسی برنامه‌ها و سوابق نامزدهای تصدی شهرداری رشت با جدیت انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسین واثق کارگر نیا در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت که با عنوان ارائه برنامه‌های «حسین مرادی» و «رضا طاهری» دو نامزد تصدی شهرداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: جوان گرایی و بکارگیری از ظرفیت‌های جوانان در بخش‌های مختلف امور شهری مورد تاکید شورای ششم است.

وی با اشاره به اینکه استعدادها و ظرفیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف به اثبات رسیده است، افزود: جوان ایرانی مایه فخر و مباهات انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نقش اثرگذار جوانان در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: جوانان فرماندهان اصلی عملیات‌های دفاع مقدس را به‌عهده داشتند و موفقیت‌های خوبی هم در این دوران کسب کردند.

واثق کارگر نیا با اشاره به حضور ارزیابان یونسکو به رشت برای ثبت شهر جهانی صنایع دستی، اضافه کرد: برند سازی رشت به عنوان شهر خلاق خوراک و همچنین شهر جهانی صنایع دستی فرصت ارزشمند در راستای توسعه شهری است.

وی ادامه داد: استعدادهای رشت در بخش صنایع دستی و هنرهای دستی وصف ناشدنی است.

ثبت جهانی ۷ رشته صنایع دستی رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دستاوردهای مثبت تبدیل شدن به شهر جهانی صنایع دستی برای این شهر، اضافه کرد: ثبت شهر جهانی صنایع دستی برای رشت موجب رونق تولید، اشتغال و شکوفایی اقتصادی در گیلان می‌شود.

کارگر نیا از ثبت جهانی ۷ رشته صنایع دستی رشت خبر داد و بیان کرد: نگاه توسعه مند و اشتغال آفرین به صنایع دستی در رشت توسعه شهری را به همراه دارد.

وی با از اشاره به ثبت نام ۴۴ نفر برای تصدی کرسی شهرداری رشت، افزود: با بررسی‌های رزومه‌ها و سوابق این تعداد از ۴۰ نفر به ۲۲ نفر کاهش پیدا کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به جدیت در بررسی رزومه‌ها، سوابق و برنامه‌های نامزدهای تصدی شهرداری رشت، اضافه کرد: پس از بررسی روند برنامه‌ها و سوابق تعداد از ۲۲ نفر ۸ نفر و در نهایت به ۴ گزینه نهایی تقلیل پیدا کرد.

واثق کارگر نیا با بیان اینکه انتخاب اصلح در دستور کار شورای ششم قرار دارد، گفت: بررسی برنامه‌ها و سوابق نامزدهای تصدی شهرداری رشت با جدیت انجام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز