خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

جامعه هدف موزه‌های دفاع مقدس نسل جوان جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۲۲۲

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: هدفگذاری در ساخت موزه‌های دفاع مقدس نسل جوان جامعه است.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر سرتیپ نبی سهرابی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین تحول قرن بیستم بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی روابط بین شرق و غرب را به هم زد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه پیش از انقلاب تمام تحولات دنیا زمینه کمونیستی و چپ گرایی داشت و از کشورهای ماتریالیستی سرچشمه می‌گرفت و اسلام منشأ انقلابی نشده بود، افزود: با تفکر امام، انقلابی بی بدیل در ایران رخ داد که به ابرقدرتان غرب و شرق می‌تاخت.

وی با اشاره به اینکه همه برای برخورد با جمهوری اسلامی متحد بودند زیرا انقلاب در پی حفظ استقلال خود بود، بیان کرد: تمام دنیا علیه انقلاب اسلامی متحد شد و جنگ تحمیلی راه افتاد اما در دفاع مقدس همه مردم پشت امام حرکت کردند و پیروز شدند.

امیر سرتیپ سهرابی تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید پیام پیروزی‌های دوران جنگ تحمیلی را به نسل حاضر و آینده منتقل کند.

تکمیل ۹۰ درصد موزه دفاع مقدس گیلان

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: شاهد بودم که مردم عزتمند و شجاع گیلان در منطقه جنگی فاو حضور داشتند و روزی که مقر استان مورد حمله شیمیایی قرار گرفت، ده‌ها متخصص گیلانی مجروح و شیمیایی شدند.

وی با تاکید بر اینکه باید گنجینه‌های دفاع مقدس را به عنوان گفتمان به جامعه عرضه کنیم تا جوانان و نوجوانان این گفتمان فرهنگی را در زندگی به کار بگیرند، ادامه داد: این کار باید در موزه‌های دفاع مقدس به مردم نشان داده شود.

سهرابی با اشاره به اینکه برای حفظ کشور و انقلاب راهی بهتر از ارائه گفتمان و افتخارات دفاع مقدس به نسل آینده نیست، گفت: باید درباره رشادت یگان‌های نظامی گیلان و پیروزی‌هایی که برای کشور به ارمغان آوردند صحبت کنیم.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به تکمیل حدود ۹۰ درصد از موزه دفاع مقدس گیلان، بیان کرد: هدفگذاری ما در ساخت این موزه‌ها، نوجوانان، جوانان و کودکان هستند زیرا نسل آینده نیاز به داشتن غرور و افتخار دوران دفاع مقدس را دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز