خبرگزاری کار ایران

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی گلستان خبر داد:

ویزیت بیش از 2 میلیون بیمار در استان گلستان طی یک سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۵۸۶

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گلستان، گفت: طی یکسال گذشته بیش از 2 میلیون ویزیت بیمار توسط پزشکان استان صورت گرفته که جای تقدیر از جامعه پزشکی استان گلستان دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، "علی اصغر طهماسبی" در دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در سال 95 اظهار کرد: بسته سلامت پایه کارکنان دولت برای اولین بار در دولت تدبیر و امید صورت می گیرد که طرح بسیار خوبی است و ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: ان شالله در سال 95 با مشارکت همه دستگاه‌های استان بتوانیم بحث بسته سلامت پایه کارکنان دولت را در استان گلستان اجرایی کنیم.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش احتمال انتقال بیماری از آب و غذا به انسان، کارگروه سلامت اقدامات کنترلی و پیشگیرانه را در دستور کارخود قرار داده و نیاز است تا در این خصوص هشدارها و آگاهی های لازم به مردم استان داده شود.

طهماسبی افزود: همچنین در خصوص بیماری های سالک و التور، اقدامات پیشگیرانه خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی گرگان صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اضافه کرد: برای حل مشکل خط انتقال فاضلاب شهری گرگان بطول 8 کیلومتر از نقاط پر تردد و ترافیکی، باید با یک همت و خرد جمعی این مشکل را تا پایان سال 95 مرتفع سازیم.

در این جلسه همچنین در خصوص برنامه جامع سلامت استان، کمیته دیده بانی سلامت، ساماندهی عطاری‌ها، فاضلاب منطقه هزارپیچ گرگان و پیشگیری از بیماری تب مالت، سالک و التور بحث و تبادل نظر شد.

در پایان نیز بصورت نمادین مراسم "تبدیل قلیان به گلدان" توسط رئیس و اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز