خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گاز گلستان خبرداد؛

پوشش ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان ازگاز طبیعی

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۹۹۵

در حال حاضر از مجموع ۹۹۳ روستای استان، تعداد ۹۰۰ روستا قابلیت گازرسانی دارند که تاکنون گاز تعداد ۶۹۰ روستا مورد بهره‌برداری قرار گرفت که درمجموع ۸۴ درصد خانوار روستائی استان را شامل می‌شود.

مدیرعامل گاز گلستان، ازگازرسانی به تمامی ۲۹ شهر استان و پوشش ۱۰۰ درصدی جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، جمال لیوانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ۲۹ شهر موجود استان گلستان در حال حاضر تمامی آنها گاز رسانی شده و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی درباره روند گازرسانی به روستاهای استان یادآور شد: در حال حاضر از مجموع ۹۹۳ روستای استان، تعداد ۹۰۰ روستا قابلیت گازرسانی دارند که تاکنون گاز تعداد ۶۹۰ روستا مورد بهره‌برداری قرار گرفت که درمجموع ۸۴ درصد خانوار روستائی استان را شامل می‌شود، ضمن اینکه عملیات گازرسانی به تعداد ۶۹ روستا نیز در دست اجرا است.

لیوانی تصریح کرد: در راستای توسعه بخش صنعت و حمل و نقل نیز در سطح استان تاکنون تعداد ۴۲۲ واحد صنعتی عمده و ۶۴ جایگاه سی ان جی نیز گازرسانی شده است.

وی در ادامه اذعان داشت: تاکنون بالغ بر ۷۴۰۷ کیلومتر شبکه گذاری نیز اجرا شده و حدود ۲۵۱ هزار ۳۲۷ عدد انشعاب نصب و حدود ۴۶۷ هزار و ۱۶۶ مشترک نیز جذب شده‌اند.

جمال لیوانی اظهار داشت: درهمین راستا افزون بر ۴۷۵ هزار و ۸۲۱ خانوار نیز از نعمت گازطبیعی برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل گاز گلستان در ادامه در بخش دیگری ازسخنان خود لزوم مدیریت مصرف و رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز را مورد تاکید قرار دادند.

وی ضمن تشکر از تعاملات و همکاری خبرنگاران و با توجه به برودت هوا و اهمیت اطلاع رسانی استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی از طریق خبر گزاریها و پایگاههای خبری از آنان درخواست نمود به هر طریق ممکن تلاش کنند تا در این زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جامعی صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز