خبرگزاری کار ایران

شهرداری گرگان به مناسبت فرارسیدن سال نو انجام میدهد:

اجرای طرح ویژه جمع آوری سد معبر شب عید

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۷۷

بارفروشان غیر مجاز در معابر شهر گرگان با اقدامات جدید شهرداری اجازه فعالیت نخواهند داشت.

گرگان: بارفروشان غیر مجاز در معابر شهر گرگان با اقدامات جدید شهرداری اجازه فعالیت نخواهند داشت.

به گزارش " ایلنا " از گرگان، این مطلب را " مختار زرگرانی " در کمیته ویژه جمع آوری سد معبر شب عید عنوان کرد و افزود: باتوجه به فرارسیدن سال نو و انتظار شهروندان از شهرداری برای پاکیزگی شهر برای رفع سد معبر توسط بارفروشان غیر مجاز، شهرداری بر اساس وظیفه قانونی با بهره گیری از امکانات و توان نیروهای اجرایی و همراهی و همکاری نیروی انتظامی طرح ویژه ای را اجرایی می کند.
در ادامه این جلسه به منظور جلوگیری از سدمعبر خیابان پانزده متری پاسرو مصوب شد تا با همکاری پلیس راهور ناجا، تابلوهای توقف مطلقا ممنوع و حمل با جرثقیل نصب گردد. همچنین با استقرار نیروهای دائم با ساعت کاری متفاوت در تمام این ایام این خیابان به طور ویژه ساماندهی گردد تا این معبر برای عبور و مرور شهروندان مشکلی نداشته باشد. ضمنا گشت نظارتی ویژه در تمام این ایام عملکرد اکیپ های جمع آوری سد معبررا ارزیابی می کند.

لازم به ذکراست که نمایندگانی از فرمانداری، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، صنعت، معدن، تجارت، مجمع امور صنفی و مدیران و معاونت های خدمات شهری شهرداریهای مناطق و نیروهای اجرایی سدمعبر از اعضای این کمیته نظارتی ویژه می باشند، با توجه به جمیع جهات و رعایت قوانین و مقررات و فراهم نمودن آسایش و آرامش برای دسترسی آسان مردم برای خریدهای پایان سال، تمهیدات لازم لحاظ شده که از طریق مراجع ذیربط پیگیری میگردد.

گفتنی است: به منظور همراهی بیشتر شهروندان و اجرای بهینه این طرح ۴۰ بنر اطلاع رسانی در سطح شهر نصب گردیده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز