خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

امیدوارم منتخبین مجلس گلستان بتوانند خدمت‌های بیشتری برای مردم انجام دهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۴۱۱

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: حضور مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته به لحاظ حضور گسترده از استان‌های برتر کشور بود  که این مهم هم قابل تقدیر و تشکر است وامیدوارم منتخبین ما بتوانند خدمت‌های بیشتر و موثرتری  را برای امت اسلامی و استان گلستان داشته باشند.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در پیام نوروزی خود گفت: امسال، نو شدن طبیعت با بهار معنویت همراه شده است و همان طور که طبیعت بهار، طراوت  دارد انسان هم در ماه مبارک رمضان طراوت و نشاط پیدا می‌کند و به خدا نزدیک می‌شود.

آیت الله نورمفیدی افزود: در دعای تحویل سال از خدا می‌خواهیم که حال ما را به بهترین حال معنوی متحول  کند‌تا بتوانیم از زندگی دنیا بهره‌مند شویم.

وی گفت: در دعا‌های روزانه ماه مبارک رمضان هم از خدا می‌خواهیم بدی حال ما را به نیکویی حال خودش متحول کندکه منظور از تحول همان قرب به خداست و اینکه در راه بندگی خدا حرکت کنیم و دل‌ها را به مبدا این عالم متصل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان ما درسالی که گذشت هم موفقیت‌هایی داشت و هم با مشکلاتی همراه بود.

وی افزود: اجتماع پر شکوه مردم در ۲۲ بهمن قابل تقدیر و تشکر بود مردم در این روز با شکوه و عظمت  برای دفاع از انقلاب خودشان به میدان آمدند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: بطور کلی در سال گذشته قدم‌های مثبتی برداشته شد و مشکلاتی را که در پتروشیمی بوجود آمده بود با سفر هیئت دولت و قوه قضاییه مرتفع شد و برای ادامه کار همه مسئولین و نمایندگان استان باید در تقویت آن در میدان عمل قدم بر دارند.

وی گفت: برای جزیره آشوراده هم که از خواسته‌های قدیمی این استان بوده و می‌تواند در استان تحول ایجاد کند، قدم‌های خوبی برداشته شده است و مشکلات خلیچ گرگان هم تا حدی حل شده است و  لازم است که کار‌ها  توسط مسئولین پیگیری شود و همگان دست در دست هم مشکلات را حل کنند.

وی افزود: از طرفی مشکلاتی هم بوده که مختص به استان نبوده و آن هم مشکلات اقتصادی مردم در زمینه‌های بیکاری نسل جوان و معیشت مردم و گرانی است که مردم را رنج می‌دهد و قطعا مسئولین در تلاش هستند تا حل کنند ولی مردم باید لمس کنند که معیشت و سفره  آنها بصورت اساسی و زیربنایی در حال تغییر و  رفع شدن است.

نماینده ولی فقیه در گلستان هم چنین به جنایات بشری رژیم غاصب اسراییل در غزه اشاره کرد و گفت: حادثه‌ای  که در ماه‌های قبل در فلسطین و غزه اتفاق افتاده است نه تنها مشکل امت اسلامی بلکه برای همه بشریت است و رژیم غاصب اسرائیل با پشتیبانی آمریکا و اروپایی‌ها و انگلیس و فرانسه مرتکب جنایاتی شدند که شاید در تاریخ بشریت به این شکل سابقه نداشته است.

وی افزود: امیدواریم خداوند متعال مردم مظلوم غزه را هر چه زودتر از این ظلم و جنایت نجات دهد و این دولت غاصب و همه آنهایی را که پشتیبان این ظلم هستند را ریشه کن کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز