خبرگزاری کار ایران

آخرین مهلت تکمیل مدارک و سهم آورده متقاضیان مسکن مهر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۱۸

آخرین مهلت تکمیل مدارک و پرداخت کامل سهم آورده متقاضیان مسکن مهر دولتی و خودمالک که در سال های قبل ثبت نام نموده ولی دارای نقص مدارک یا عدم تکمیل سهم آورده و یا فاقد پروژه و واحد مشخص می باشند تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال جاری می باشد

ایلنا - گرگان: مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: آخرین مهلت تکمیل مدارک و پرداخت کامل سهم آورده متقاضیان مسکن مهر دولتی و خودمالک که در سال‌های قبل ثبت نام نموده ولی دارای نقص مدارک یا عدم تکمیل سهم آورده و یا فاقد پروژه و واحد مشخص هستند تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال جاری می‌باشد.
به گزارش ایلنا از گرگان، محمود تیموری گفت: این اطلاعیه شامل آن دسته از هم استانی‌هایی که متقاضی دریافت یکی از واحد‌های پروژه‌های مسکن مهر دولتی و یا خود مالک شهرهای گرگان، گنبد، علی آباد، آزادشهر، می‌نودشت، کردکوی، بندرترکمن، آق قلا و کلاله هستند، می‌شود.
به گفته وی، این افراد در صورتی که ثبت نام اولیه انجام داده‌اند، حداکثر تا تاریخ ذکر شده با مراجعه به اداره شهرستان مربوطه می‌توانند برای تکمیل مدارک و نهایی کردن ثبت نام خود جهت تعیین پروژه و تعیین تکلیف فروش اقساطی اقدام نمایند.
تیموری اظهارداشت: در غیر این صورت و پس از تاریخ ۱۵ بهمن ماه، سامانه مسکن مهر استان برای ابطال ثبت نام و حذف متقاضی از سامانه اقدام می‌نماید.
وی ادامه داد: در صورتی که هم استانی‌ها متقاضی یکی از پروژه‌های مسکن مهر ۳ جانبه بوده و ثبت نام آن‌ها به طور کامل انجام شده و تاکنون نسبت به تکمیل سهم آورده و موجودی خود اقدام نکرده و یا معرفی نامه به بانک خود را دریافت ننموده‌اند، حداکثر تا تاریخ ۱۵/۱۱ / ۹۲ با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهر مربوطه نسبت به دریافت معرفی نامه و پرداخت سهم آورده اقدام نمایند.
مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان متذکر شد: در غیر این صورت و پس از تاریخ یاد شده، سامانه مسکن مهر استان برای ابطال ثبت نام و حذف متقاضی از سامانه اقدام می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز