خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اهدای زمین رایگان به ۳۰۰ خانواده گلستانی دارای ۳ فرزند به بالا

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۱۸۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با بیان اینکه تا کنون ۳ هزار خانواده دارای ۳ فرزند به بالا برای دریافت زمین رایگان ثبت‌نام کردند، گفت: به ۳۰۰ خانواده دارای ۳ فرزند به بالا در شهرستان‌های گرگان، بندرترکمن و کلاله زمین رایگان اهدا شده است.

مهدی ملک در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: طرح شهر جدید اینچه‌ برون در استان گلستان تصویب شد. مساحت این شهر ۵۰۰ هکتار است که اداره کل منابع طبیعی گلستان آن را تایید کرد.

وی افزود: اینچه‌برون ظرفیتی بکر برای پویایی و توسعه اقتصاد استان است و چند ماه پیش نیز روستای بزرگ کُرند این بخش مرزی نیز به شهر ارتقا یافت.

ملک در ادامه با اشاره به ثبت‌نام حدود ۳ هزار خانواده دارای سه فرزند و بیشتر برای دریافت زمین رایگان گفت: به ۳۰۰ خانواده دارای ۳ فرزند به بالا در شهرستان های گرگان، بندرترکمن و کلاله زمین رایگان اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: زمین رایگان به خانواده‌هایی تعلق می‌گیرد که فرزند سوم و بالاتر آنها از ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد. واگذاری زمین رایگان نیاز به زمان دارد زیرا تامین زیرساخت‌ها و انتخاب جای مناسب زمان‌بر است.

ملک تصریح کرد: در حال حاضر ۸ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در گلستان در حال ساخت است و بزودی ۴ هزار واحد دیگر ساخته خواهند شد. تا پایان سالجاری ۸ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان افتتاح می‌شود.

وی گفت: در برخی شهرهای استان کمبود زمین برای اجرای پروژه داریم و با همکاری جهادکشاورزی، منابع طبیعی و سازمان‌های دیگر این مشکل را حل می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه ۲۲۰ واحدی سعدآباد در شهر گرگان به مرحله دیوارچینی و اتمام اسکلت رسیده و خدمات زیربنایی شامل آب و فاضلاب، برق و گاز به طور کامل انجام شده است. این پروژه در دو قسمت ۸۰ و ۱۴۰ واحدی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز