خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تعداد تخت‌های بیمارستان‌های تامین اجتماعی گلستان افزایش پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۴۳۷

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گلستان گفت: در دو سال اخیر مجوزهایی برای ساخت درمانگاه در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول، مینودشت، آق قلاو رامیان اخذ شد و تعداد تخت‌های بیمارستان‌های تامین اجتماعی گلستان افزایش پیدا می‌کند.

رمضان زینلی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: رویکرد سازمان در ارائه خدمات درمانی عدالت محوری و تامین سلامت بیمه شدگان است و در گلستان بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی خدمات بستری برای بیمه شدگان رایگان است.

وی ادامه داد: مجوز ساخت پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در گرگان صادر شد و بزودی زمین آن تهیه خواهد شد. محرومیت‌زدایی و عدالت‌محوری رویکرد مهم تامین اجتماعی است و خدمات دولت سیزدهم در بخش درمان تامین اجتماعی گلستان بی‌نظیر است.

زینلی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱ درمانگاه و ۲ بیمارستان بزرگ در گرگان و گنبدکاووس به بیماران خدمات ارائه می‌کند. در حال حاضر مجوزهایی جهت ساخت درمانگاه در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول، مینودشت، آق قلا و رامیان اخذ شده که اکثرا زمین خریداری شده و در مرحله تجهیز کارگاه و کلنگ زنی هستند.

وی یادآور شد: طی یک سال اخیر بیش از ۴ میلیارد تومان برای بیماران صعب العلاج از سوی صندوق ویژه این بیماران با معرفی سازمان تامین اجتماعی استان پرداخت شد. ۱۶۰۰ مرکز در استان با تامین اجتماعی طرف قرارداد هستند و برای انعقاد قرارداد با هیچ رسته پزشکی محدودیت و سقف نداریم.

وی افزود: ساختمان درمانگاه شهرستان رامیان استیجاری است که برای ملکی کردن آن، زمین مورد نظر شناسایی شد و زمین برای احداث درمانگاه شهرستان آق‌قلا خریداری شده است که مراحل مناقصه اجرا و احداث را سپری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر بیش از ۳ میلیون خدمات رایگان در بیمارستان و درمانگاه‌های تامین اجتماعی استان به بیماران داده شد و ۷ میلیون بار مراجعه در درمان غیرمستقیم در گلستان داشتیم.

وی یادآور شد: در سال گذشته ۵۰ تخت به ظرفیت بیمارستان حکیم جرجانی اضافه شد و تعداد تخت‌های بیمارستان‌های تامین اجتماعی گلستان در شهرهای گنبدکاووس و گرگان افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز