خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ‌بازرسی وامور حقوقی استانداری گلستان:

دفتر‌ بازرسی آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه أخذ رشوه و سوء استفاده از مقام اداری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۲۳۵

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: دفتر‌ بازرسی آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه أخذ رشوه و سوء استفاده از مقام اداری است وبرخورد همه جانبه و قاطع با مفاسد اداری از خصایص مهم این دولت بوده که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) نیز است.

به گزارش ایلنای گلستان،هانی محمدی اظهارکرد: به استناد دستورالعمل اجرایی مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری پیرامون موضوع مبارزه با فساد اداری، دفتر بازرسی استانداری گلستان آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه تخلفات موضوع ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری در حوزه استانداری، فرمانداریها و بخشداریهای تابعه است.

وی ادامه داد: به این منظور صندوق ارتباط مستقیم با مدیرکل دفتر بازرسی به صورت فیزیکی در مجموعه استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها نصب شده است.

وی افزود:  در پورتال استانداری دو قسمت تحت عنوان "ارتباط با مدیر کل بازرسی استانداری" و "میز خدمت الکترونیک" بارگذاری شده تا مردم شریف استان قادر باشند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه استانداری و واحدهای تابعه، گزارشات خود به دفتر بازرسی اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبق پیگیری های به عمل آمده سامانه پیامکی 300075111 برای ارتباط آسان تر مردم با مسئولین استان راه اندازی شده تا مردم علاوه بر شماره تلفن 111 مرکز سامد بتوانند از این طریق نیز مشکلات خود را به مسئولین استان منعکس کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز