خبرگزاری کار ایران

کشتی جام قهرمانان – ترکیه؛

دو نماینده ایران فینالیست شدند / سه نفر در رده‌بندی

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۵۸۹

این رقابت ها قرار بود در طی سه روز انجام شود اما به دلیل حادثه ریزش معدن در کشور ترکیه این مسابقات با یک روز تأخیر از امروز آغاز شد.

در روز نخست رقابت های کشتی جام قهرمانان ترکیه دو نماینده ایران فینالیست شدند و سه نفر به دیدار رده بندی راه یافتند.

به گزارش ایلنا، این رقابت ها قرار بود در طی سه روز انجام شود اما به دلیل حادثه ریزش معدن در کشور ترکیه این مسابقات با یک روز تأخیر از امروز آغاز شد.

در این رقابت ها کشتی گیران کشورمان به احترام درگذشتگان این حادثه با الصاق روبان های مشکی به دوبنده های خود به مصاف رقبا رفتند که این حرکت با تقدیر مسئولان ترکیه ای همراه شد.

در روز نخست مسابقات و در پایان مرحله مقدماتی در رشته کشتی فرنگی رضا خدری در وزن ۵۰ کیلوگرم با شکست تمامی رقبای خود فینالیست شد تا برای کسب مدال طلا به مصاف حریف رومانیانی برود.

اما بهروز ملکی، پژمان پشتام و محمد ابراهیمی فرنگی کارن وزن های ۵۵،۶۶ و ۹۶ کیلوگرم کشورمان با یک شکست راهی دیدار رده بندی شدند.

همچنین در رشته آزاد که ایران در چهار وزن نخست تنها یک نماینده داشت صابر خانجانی در وزن ۵۵ یکلوگرم با شکست تمامی رقبا فینالیست شد.

مسابقات فینال و رده بندی چهار وزن نخست امشب برگزار می شود و رقابت های چهار وزن دوم نیز فردا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز