خبرگزاری کار ایران

کشتی‌فرنگی جام یادگار امام(ره) - تهران؛

تقدیر از قهرمانان جهان و المپیک / مراسم افتتاحیه برگزار شد

کد خبر : ۱۳۹۱۲۸

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) از امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.

از قهرمانان جهان و المپیک در خلال رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) از امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است. بعد از ظهر امروز پیش آغاز مسابقات عصر مراسم تجلیل از قهرمانان جهان و المپیک در رشته کشتی فرنگی انجام شد.

در این مراسم از ایرج خورشید فر، محمد علی‌آبادی، محمد بنا و حمید سوریان قهرمانان جهان و المپیک تجلیل به عمل آمد همچنین لوح یادبودی به فرزند محمد پذیرایی اولین مدال آور کشتی فرنگی ایران در المپیک اهداء شد. در ادامه این مراسم از علی کاوه عکاس با سابقه ورزش ایران نیز با اهداء لوح یادبودی تجلیل شد.

حسن بابک مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون، علیرضا رضایی مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد، سابا هگدوش عضو هیأت رئیسه فیلا از مجارستان و هجران شریف‌اف نماینده فیلا از آذربایجان لوح‌های این عزیزان را اهداء کردند.
پس از این مراسم, افتتاحیه این مسابقات برگزار شد که شامل رژه تیم‌های شرکت کننده، برنامه گروه موسیقی ریتم و مراسم لیزرشو بود.

رقابت‌های رده‌بندی و فینال ۴ وزن نخست این مسابقات عصر امروز(پنج شنبه) برگزار می‌شود و رقابت‌های ۴ وزن دوم فردا برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز