خبرگزاری کار ایران

هیات‌مدیره‌‌ درایت به‌ خرج نمی‌دهد؛

محمدی: همچنان پیگیر طلب کشتی‌گیران پرسپولیس هستیم / یک هفته وعده سیاسی، شده ۲ ماه!

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۵۱

اعضای تیم کشتی آزاد پرسپولیس حدود ۷۰۰ میلیون از باشگاه طلب دارند که البته با توجه به اینکه نزدیک ۲ سال است این مبلغ پرداخت‌نشده، این طلب به بیش از یک میلیارد افزایش یافته است.

سرمربی سابق تیم کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس گفت: به خاطر هواداران میلیونی پرسپولیس نمی‌خواهیم باشگاه را به چالش بکشانیم، اما بالاخره باید طلب کشتی‌گیران پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، صبح روز شنبه بازداشت شد. وی علت این بازداشت را بدهی‌های قبلی باشگاه عنوان کرد که بخشی از این بدهی‌ها، مربوط به تیم کشتی پرسپولیس است.

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در این‌خصوص اظهار داشت: از بازداشت مدیرعامل پرسپولیس خبردار شدم، اما ما همچنان پیگیر مطالبات بچه‌ها هستیم. سیاسی چند وقت پیش به من گفت یک‌هفته به ما فرصت بدهید تا طلب اعضای تیم کشتی را پرداخت کنیم، اما تا امروز بیش از ۲ ماه گذشته و خبری از پرداخت پول نیست.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: اعضای تیم کشتی پرسپولیس حدود ۷۰۰ میلیون تومان از باشگاه طلب دارند که البته با توجه به این که نزدیک ۲ سال است این مبلغ پرداخت نشده، این طلب به بیش از یک میلیارد تومان افزایش یافته است.

محمدی با بیان اینکه کسی در باشگاه پرسپولیس پاسخگو نیست، تصریح کرد: ما به احترام هواداران میلیونی پرسپولیس، نمی‌خواهیم این باشگاه را به چالش بکشانیم، اما بالاخره باید پیگیر طلب بچه‌ها هم باشیم. متاسفانه هیات‌مدیره باشگاه، درایت لازم برای حل این مشکل را ندارد.

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه‌رازی به قهرمانی این تیم در نخستین دوره لیگ‌جهانی در جویبار اشاره کرد و گفت: با حمایت‌های خوبی که مدیران بیمه‌رازی انجام دادند و همچنین تمرینات خوب بچه‌ها، موفق شدیم عنوان قهرمانی لیگ‌جهانی را به دست آوریم.

وی در مورد برگزاری لیگ جهانی کشتی به میزبانی کشورمان یادآور شد: علیرغم انتقاداتی که به فدراسیون وارد می‌دانم، یکی از اقدامات ارزشمند فدراسیون، برگزاری این مسابقات در ایران بود، ضمن اینکه جای چنین رقابتی در تقویم فیلا نیز خالی بود.

محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا همچنان منتقد فدراسیون‌کشتی هستید، خاطرنشان کرد: این انتقادات به نفع کشتی و همچنین رسول خادم است. البته بنده در انتقادهایم همواره احترام دیگران را حفظ کرده‌ام. به هرحال، امیدوارم گوش‌شنوایی برای شنیدن انتقادات دلسوزان کشتی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز