خبرگزاری کار ایران

کفایتی قصد تیمداری ندارد؛

بامشکی: اقدام فدراسیون کشتی ناعادلانه بود

کد خبر : ۱۱۳۶۷۲

اعتقاد دارم فدراسیون در این خصوص ناعادلانه تصمیم گرفت و امکان این که شرایط را به شکل دیگری رقم بزند نیز وجود داشت.

رییس هیات کشتی خراسان رضوی رای فدراسیون درخصوص کنار گذاشتن تیم کشتی گروه ساختمانی کفایتی مشهد از لیگ برتر را ناعادلانه خواند.

به گزارش ایلنا، سید علی بامشکی با اشاره به اتفاقات پیش آمده درخصوص تیم کشتی گروه ساختمانی کفایتی مشهد گفت: متاسفانه زمینه استفاده از یک کشتی‌گیر که تابعیت کشور دیگری را داشت اشتباهی سهوی بود که مربیان و اعضای تیم کشتی کفایتی اطلاعی از آن نداشتند.

وی افزود: در این خصوص فدراسیون کشتی وارد عمل شد و علیرغم مکاتباتی که از سوی هیات با مسوولان کشتی کشور انجام دادیم ولی در نهایت رای به ضرر تیم کشتی کفایتی صادر شد.

بامشکی تصریح کرد: اعتقاد دارم فدراسیون در این خصوص ناعادلانه تصمیم گرفت و امکان این که شرایط را به شکل دیگری رقم بزند نیز وجود داشت.

رییس هیات کشتی خراسان رضوی در ادامه گفت: پیش از این اتفاقات مسوولان گروه ساختمانی کفایتی و همچنین موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) درخصوص حضور نمایندگانی از استان برای شرکت در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده بودند که ما نیز این موضوع را به فدراسیون اعلام کرده بودیم.

وی افزود: در حال حاضر و با جلسه‌ای که با جلیل کفایتی مدیرعامل گروه ساختمانی کفایتی داشتیم وی از شرایط پیش آمده دلخور است و اعلام کرده قصد تیمداری ندارد.

بامشکی گفت: در عین حال مذاکراتی را با کفایتی داشته‌ایم تا همچنان به عنوان حامی تیم‌های پایه‌ای کشتی استان در عرصه ورزش حضور داشته باشد.

همچنین مدیرعامل باشگاه کشتی کفایتی خراسان رضوی نیز گفت: برخی مسوولان فدراسیون بدون رعایت موازین قانونی رای را علیه تیم کشتی خراسان اعلام کردند.

جلیل کفایتی که تیمش به مرحله پایانی لیگ دسته اول کشتی کشور راه یافته بود ولی به دلیل استفاده از یک کشتی گیر غیر مجاز از این رقابت ها کنار گذاشته شد پس از صدور این رای از سوی فدراسیون کشتی گفت: کمیته انضباطی فدراسیون رای را به صورت غیر قانونی صادر کرده و حتی تعداد امضاهای این حکم به حد نصاب قانونی نرسیده است. همه این مسائل در حالی اتفاق می افتد که فدراسیونی ها اعلام کرده اند حق اعتراض به این حکم را هم نداریم، که این موضوع عجیب به نظر می رسد.

کفایتی تصریح کرد: در این چند روز رفت و آمدهای زیادی به فدراسیون داشتم و با دلیل و مدرک به آنها ثابت کردم ما در این قضیه تقصیری نداریم ولی در نهایت باز هم مورد ظلم قرار گرفتیم و رای علیه ما صادر شد. امسال برای رسیدن به این مرحله زحمات زیادی کشیدیم و کشتی گیران تمرینات سختی را پشت سرگذاشتند، علاوه بر آن بیش از ۳۰۰ میلیون تومان برای این تیم هزینه شده است و به همین دلیل تا جایی که در توانمان باشد برای احقاق کشتی گیرانمان تلاش خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز