خبرگزاری کار ایران

به همت قرارگاه تحول، نوآوری و پیشرفت وزارت جهادکشاورزی رخ داد:

انعقاد تفاهم‌نامه‌های سه گانه با محوریت اقتصاد دریامحور

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۵۰۹

سه تفاهم‌نامه با محوریت اقتصاد دریامحور با عناوین "اجرای فاز اول شهر مولد دلیران"، "نوسازی و بهسازی مزارع میگو" و "مزرعه ماهی در قفس در سواحل مکران" با همکاری سازمان شیلات ایران، موسسه جهاد توسعه و شورای عالی صنایع دریایی در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور در جزیره قشم منعقد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، اولین تفاهم‌نامه با موضوع همکاری مشترک در اجرای فاز اول شهر مولد دلیران بین سازمان شیلات، شورای عالی صنایع دریایی، موسسه جهاد توسعه و یک شرکت دانش‌بنیان ارزش به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان، به امضای طرفین رسید.

تفاهم‌نامه دوم همکاری مشترک در اجرای طرح نوسازی و بهسازی مزارع میگو در ۱۰۰۰ هکتار از مزارع کشور معرفی شده که بین سازمان شیلات، شورای عالی صنایع دریایی، موسسه جهاد توسعه و یک شرکت دانش‌بنیان به ارزش ۲۰۰۰ میلیارد تومان منعقد شده است.

همچنین، در تفاهم‌نامه سوم نیز همکاری مشترک در اجرای مزرعه ماهی در قفس به ظرفیت 10 هزار تن بین سازمان شیلات، شورای عالی صنایع دریایی، موسسه جهاد توسعه و یک شرکت دانش‌بنیان به امضا رسید که ارزش این قرارداد ۳۰۰۰ میلیارد تومان عنوان شده است.

در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریا به امضا رسید، علی‌آبادی وزیر صمت، دوستی استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسوولان کشوری و استانی به همراه نمایندگان کشورهای برزیل، کوبا، کره جنوبی، نروژ، بولیوی، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکیه، ارمنستان، قطر و عراق حضور داشتند. در این نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های ایران در حوزه‌های مختلف اقتصادی با محوریت دریامحورها به نمایش درآمد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جزیره قشم برپا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز