خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان شیلات:

دغدغه‌های رهبری در حوزه اقتصاد دریامحور باید به‌صورت دقیق محقق شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۳۵۲

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران تاکید کرد: باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد دریامحور به صورت دقیق محقق شود.

به گزارش ایلنا از سازمان شیلات ایران، سید حسین حسینی در نشست شورای مدیران ارشد ارگان‌های دریایی که به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، اظهار داشت: تقویت جایگاه اقتصاد دریامحور در برنامه هفتم توسعه مسئله بسیار مهمی است و حتی اگر تمامی ارگان های دریایی به صورت شبانه روزی تلاش کنیم باز هم نسبت به تحقق کامل این مهم، کمبود زمان خواهیم داشت.

ضرورت پررنگ شدن اقتصاد دریامحور به عنوان دستورالعمل ارگان‌های دریایی

وی تصریح کرد: باید شاهد پررنگ شدن اقتصاد دریامحور به عنوان یک دستورالعمل در مجموعه ارگان‌های دریایی کشور و تسهیل فعالیت‌های دریایی و بندری و در عین حال توجه ویژه‌ای به ارتقاء ایمنی و استاندارد شناورها باشیم.

رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارند که توسعه کشور در حوزه دریا باید رقم بخورد، گفت: انتظار این بود اقتصاد دریامحور در برنامه هفتم توسعه بیشتر و‌ بهتر مدنظر قرار گیرد و امیدواریم احکام مربوط به حوزه دریا در کمیسیون تلفیق مجلس، به نحوی تصویب شود که دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه دریایی به صورت دقیق محقق شود.

وی در عین حال تأکید کرد: داشتن ناوگان دریایی در رشد و توسعه اقتصاد دریامحور کمک شایانی خواهد کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: باید تمام تلاش و تمرکز خود را به کار بندیم تا مقوله اقتصاد دریامحور در برنامه  هفتم توسعه به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و به اهداف مد نظر کشور در این بخش دست یابیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز