خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد هنری معاونت فرهنگی‌اجتماعی شهرداری کرمان؛

اجرای برنامه «آپارات‌خانه» در فرهنگسرای کوثر

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۵۷

برنامه‌ی «آپارات‌خانه» در فرهنگسرای کوثر، این هفته به نمایش و نقد فیلم سینمایی «رقصنده در تاریکی» اختصاص خواهد داشت.

مسئول واحد هنری معاونت فرهنگی‌اجتماعی شهرداری کرمان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای این برنامه، در هفتهٔ اول هر ماه اثری از سینمای معاصر غرب، در هفتهٔ دوم هر ماه، فیلمی از سینمای ایران و در هفتهٔ سوم هر ماه نیز، اثری از سینمای کلاسیک نمایش داده خواهد شد.

به گزارش ایلنا ازکرمان، سلمان جهرمی افزود: هم‌چنین برنامهٔ «آپارات‌خانه» در هفتهٔ چهارم هر ماه، میزبان سینماگران کرمانی است و آثاری از سینمای کرمان به نمایش درخواهد آمد.

وی با اشاره به این‌که طبق برنامه، این هفته نوبت سینمای معاصر غرب است، افزود: در برنامهٔ این هفتهٔ «آپارات‌خانه»، فیلم سینمایی «رقصنده در تاریکی» ساختهٔ «لارس فون تریر» کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس دانمارکی، نمایش داده خواهد شد و توسط «مسعود اشجعی» و «پوریا قلی‌پور» مورد نقد و تحلیل قرار خواهد گرفت.

وی دربارهٔ این فیلم سینمایی گفت: «رقصنده در تاریکی» محصول سال ۲۰۰۰ میلادی، یک فیلم درام موزیکال است که جوایز متعددی را در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی از آن خود کرده و بنا به نظر برخی صاحب‌نظران و منتقدان دنیا، یک شاه‌کار سینمایی است.

مسئول واحد هنری معاونت فرهنگی‌اجتماعی شهرداری کرمان گفت: برنامهٔ این هفتهٔ «آپارات‌خانه»، چهارشنبه ۲۶ آذرماه جاری از ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای کوثر کرمان(به نشانی: خیابان شهید رجایی، کنار کتاب‌خانهٔ ملی) برگزار خواهد شد. حضور در این برنامه، برای همه آزاد و رایگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز