خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر کرمان

کاهش ۲۰ درصدی حق تفکیک املاک محدوده سه راهی کشاورز تا بلوار حجاج

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۴۰

شورای اسلامی شهر مبنی بر کاهش ۲۰ درصدی حق تفکیک املاک محدوده سه راهی کشاورز تا بلوار حجاج به منظور تسریع پروژه بهسازی و زیباسازی ورودی های شهر کرمان موافقت نمود.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: با توجه به اینکه شهرداری در یک اقدام ارزنده بهسازی و زیبا سازی ورودی های شهر از جمله ورودی شهر از سمت جاده تهران را آغاز نموده است به منظور تریع این پروژه و تشویق شهروندان، پیشنهاد اعطای تسهیلات ۲۰ درصدی کاهش حق تفکیک املاک ورودی شهر از سمت جاده تهرانرا به شورا ارائه نمود.

به گزارش ایلنا ازکرمان مویدی در حاشیه نشست عمومی با اشاره به اینکه مجموعه ای از گاراژها و تعمییر گاه ها در این ورودی شهر قرار داردافزود: لازم بود که شهرداری در خصوص زیبا سازی و بهسازی این ورودی شهر این اقدام را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به گزارش شهردار معملیات زیر سازی و آسفالت کندرو های این ورودی شهر در حال انجام می باشد و لازم است تعریض برخی املاک موجود در مسیر طرح جهت ادامه کار انجام پذیرد.

وی یادآور شد: شورای شهر نیز بر اساس اختیارات قانونی و براساس ماده ۱۰۱ و جدول مشخص میزان قدر و سهم شهرداری در تفکیک املاک با اعطای تسهیلات کاهش ۲۰ درصدی حق تفکیک املاک محدوده سه راهی کشاورز تا بلوار حجاج که عقب نشینی کرده یا نکرده اند و تفکیک آنها انجام نشده موافقت نمود.

مویدی تصریح کرد: ازآنجا که شهرداری در نظر دارد این پروژه را هرچه سریعتر به اتمام رساند شورای شهر یک مهلت ۶ ماهی برای اعطای این تسهیلات به شهروندان مشخص نموده است وبدیهی است پس از آن حق تفکیک به صورت کامل محاسبه خواهد شد.

وی در پایان گفت: در مواردی هم که شهروندان از ابتدای سال نسبت به عقب نشینی ملکشان اقدام نموده و با شهرداری همکاری داشته اند نیز می توانند از این تسهیلات بهرمند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز