خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه برنامه‌ریزی طرح‌ها و کنترل پروژه‌ها آبفا کرمان

راه اندازی سیستم مدیریت پروژه‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۴۴

رئیس گروه برنامه‌ریزی طرح‌ها و کنترل پروژه‌ها آبفا کرمان گفت: سیستم مدیریت پروژه‌ها به عنوان ابزاری کارا برای داشتن اطلاعات مدیریت پروژه‌ها راه اندازی شد.

رئیس گروه برنامه‌ریزی طرح‌ها و کنترل پروژه‌ها آبفا کرمان گفت: با استفاده از این سیستم می‌توان تمام اطلاعات پروژه‌ها شامل فعالیت‌ها، هزینه‌ها، منابع و… را به صورت متمرکز در یک محیط فراهم کرد و این بانک اطلاعاتی راهنمایی مناسب در طول عمر پروژه‌ها می‌باشد.

به گزارش ایلنا ازکرمان علیرضا خالقی افزود: مزایای این سیستم استاندارد سازی و مدیریت فرایندها، تجمع سرمایه‌های سازمان در یک منبع اطلاعاتی مرکزی، اولویت دهی و چینش مجدد سود پروژه‌ها بر اساس اهداف استراتژیکی سازمان، مدیریت کارآی مناسب سازمانی، تسریع در هماهنگی و همکاری و ایجاد بانک اطلاعاتی برای ثبت و نگهداری تمام اطلاعات پروژه‌ها می‌باشد.

وی در رابطه با نحوه دسترسی به این سیستم گفت: دسترسی به سیستم فوق از دو طریق ۱ - آدرس http: / ۱۷۲,۱۶, ۰,۹ / و انتخاب pmis(تنها با استفاده از سیستم‌های متصل به شبکه داخلی شرکت امکان پذیر است) ۲ - از طریق سایت آبفای کرمان به نشانی: www. abfakerman. ir می‌باشد.

خالقی در ادامه اذعان داشت: جهت کار با این سیستم تاکنون ۹ دوره آموزشی از ابتدای سال ۹۲ برگزار گردیده است و تا پایان سال در تاریخ‌های ۲۸/۷ - ۲۶/۸ - ۱۷/۹ - ۲۲/۱۰ و ۲۷/۱۱ برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز