خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان؛

همه فعالیت‌های درون دستگاه تعلیم و تربیت به هم گره خورده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۵۵۰

سلامت و تغذیه دانش آموزان، یکی از عوامل موثر در یادگیری و تحقق اهداف تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای سلامت بهداشت و روان دانش آموزان در راستای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، برنامه‌ای ویژه نسبت به گذشته طراحی شده است.

به گزارش ایلنا از کرمان، جهانگیری در مراسم معارفه معاون تربیت بدنی و سلامت با اشاره به اهمیت علم و دانش در دین مبین اسلام افزود: نیاز به آموزش و پرورش نیازی هویدا و آشکار است

وی خاطرنشان کرد: همهٔ فعالیت‌های درون دستگاه تعلیم و تربیت به هم گره خورده است وباید درآموزش وپرورش به همهٔ ابعاد شخصیتی دانش آموزان توجه شود.

وی با شاره به آگاهی مردم از وظایف آموزش و پرورش در دورافتاده‌ترین نقاط کشور گفت: به برکت خون شهیدان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز همهٔ مردم در تمامی نقاط این مرز بوم ازنعمت آموزش و پرورش بهره مندند.

جهانگیری افزود: سلامت و تغذیه دانش آموزان یکی از عوامل موثر در یادگیری و تحقق اهداف تعلیم و تربیت است.

وی رشد علمی مربیان تربیت بدنی را یک فرصت دانست و بر مدیرت و استفاده از این ظرفیت ایجاد شده درمدارس تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت علم و دانش در دین مبین اسلام گفت: نیاز به آموزش و پرورش نیازی هویدا و آشکار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تاکید بربرگزاری المپیاد‌های دانش آموزی درمدارس تاکید کرد: المپیاد‌ها بامحوریت مدرسه اولویت دانش آموزان درون مدرسه باشد.

وی با بیان اینکه شخصیت اجتماعی دانش آموزان در مدرسه شکل می‌گیرد، گفت: باید درکنار ورزش و تربیت بدنی کارگروهی و رشد شخصیت دانش آموزان با سپردن نقش به آن‌ها نهادینه شود.

جهانگیری ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: امنیت تاثیر بسزایی در امر تعلیم و تربیت دارد و هر ناامنی درمحیط کلاس می‌تواند درامر یادگیری اختلال ایجاد کند.

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش کرمان، ماشاء الله میرزاحسینی به عنوان معاون تربیت بدنی و سلامت منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز