خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمان:

آتش‌نشانان نمونه بارز ایثار و فداکاری هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۸۹۳

شهردار کرمان روز ملی ایمنی و آتش نشانی را بهانه‌ای برای تجلیل از پیام آوران ایستادگی و استقامت دانست.

شهردار کرمان در مراسم گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی گفت: خوشبختانه آتش نشانان با استفاده از توان، ظرفیت و تجهیزات موجود توانسته‌اند به خوبی در هنگام مواجهه با حوادثاز جان و مال مردم محافظت کنند.

به گزارش ایلنا از کرمان، سیف الهی به سختی کار آتش‌نشانان اشاره کرد و افزود: حرف زدن در خصوص کار آتش‌نشانی بسیار سخت است، چرا که کار آتش نشانان کمتر از کار سربازان جبهه و جنگ نیست و در واقع آن‌ها با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حوادثمی‌پردازند.

وی تصریح کرد: در واقع روز ملی آتش نشانی روز قدر دانی از تلاش‌ها و رشادت‌های افرادی است که از جان و آسایش خود در راه حفظ و صیانت از جان و آسایش مردم می‌گذرند و بدون هیچ چشمداشتی جان خود را برای نجات جان دیگران به خطر می‌اندازند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز در این آیین ضمن تبریک روز آتش‌نشانی و ایمنی گفت: آتش‌نشانان در تمام حوادثهمواره به شوق خدمت خالصانه به هم‌نوعانشان، جان خود را به خطر می‌اندازند تا سلامتی را به مردم هدیه کنند.

علی مؤمنی افزود: آتش‌نشانان همگی سوگند یاد کرده‌اند، با این شعار که «سعی کنیم یک نفر بیشتر زنده بماند»، از جان خود بگذرند.

وی ادامه داد: انداختن یک پلاک در گردن آتش‌نشانان، به منزلهٔ ۸ سال دفاع مقدسی بود که جوانان ما پلاک به گردن انداختند و از مملکت خود دفاع کردند، چراکه آتش‌نشانان نیز با انداختن این پلاک به گردن خود، از خون، جان و مال مردم و سرمایهٔ کشور حفاظت می‌کنند.

در این نشست ضمن ترفیع درجهٔ ۷ نفر از پرسنل آتش‌نشانی، از ۵ نفر از پرسنل بازنشستهٔ این سازمان به‌طور نمادین تجلیل شد.

در پایان این آیین نیز از سوی شهردار کرمان و فرمانده نیروی انتظامی استان، لوح تقدیر به علی مؤمنی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز