خبرگزاری کار ایران

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کرمان خبر داد؛

شرکت۱۴۱نفر از دانش‌آموزان مستعد در بیست و دومین کنگره قرآنی

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۵۱۷

تعداد ۱۱ هزار و ۷۰ دانش‌آموز دختر وپسر در مدارس استعدادهای درخشان سطح استان تحصیل می‌کنند که سهم شهر کرمان از اینتعداد بیش از ۳۰۰۰ نفر می‌باشد / نفرات برگزیده این کنگره به اردوی کشوری که توسطسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور تعیین می‌شود شرکت خواهند کرد.

ایلنا: بیست و دومین کنگره سراسری قرآن مراکز استعدادهای درخشان با حضور ۱۴۱ نفر از دانش‌آموزان مستعد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمان، رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کرمان در حاشیه بیست و دومین کنگره سراسری قرآن کریممدارس استعدادهای درخشان گفت: تعداد ۱۱ هزار و ۷۰ دانش‌آموز دختر وپسر در مدارس استعدادهای درخشان سطح استان تحصیل می‌کنند که سهم شهر کرمان از اینتعداد بیش از ۳۰۰۰ نفر می‌باشد.

به گزارش ایلنا از کرمان سعیدی " افزود: این کنگره با حضور ۱۴۱ نفر از دانش‌آموزان پسر سراسراستان کرمان و همچنین استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بوشهر برگزار شدهاست.

ویتصریح کرد: نفرات برگزیده این کنگره به اردوی کشوری که توسطسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور تعیین می‌شود شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: چهارشنبه هفته جاری مسابقه‌ای به همین شکل در استان هرمزگان وبرای دختران مراکز سمپاد برگزار می‌شود که در آن ۹۶ نفر از دختران تیزهوش استانکرمان حضور خواهند یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز