خبرگزاری کار ایران

کارشناس دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آبفا کرمان؛

آغاز عملیات اجرایی توسعه و بازسازی ایستگاه‌های کلرزن گازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۳۷

نکته حائز اهمیت در اجرای این عملیات، عدم دخیل بودن پیمانکار در اجرای آن و استفاده از نیروهای داخلی شرکت و با حداقل هزینه است.

کار‌شناس دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آبفا کرمان گفت: با توجه به فرسوده شدن و کاهش عمر مفید تاسیسات کلرزن گازی و به منظور افزایش ایمنی و ارتقاء راندمان عملکرد تاسیسات فوق، عملیات اجرایی توسعه و بازسازی ایستگاههای کلرزن گازی شهرهای عنبر آباد، بم، بروات، زرند، زرند، جیرفت، منوجان، ارزوئیه، بافت طبق یک برنامه زمان بندی تدوین شده در اردیبهشت سال جاری آغاز شد.

به گزارش ایلنا ازکرمان اسماعیلی کار‌شناس دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب استان کرمان با اعلام خبر فوق افزود: این عملیات تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: عملیات اجرایی توسعه و بازسازی ایستگاه‌های کلرزن گازی شهرهای شهربابک، کهنوج، راور، بردسیر، سیرجان، رفسنجان و توابع تحت پوشش آن‌ها نیز در دست اقدام است.

وی در ادامه گفت: نکته حائز اهمیت در اجرای این عملیات، عدم دخیل بودن پیمانکار در اجرای آن و استفاده از نیروهای داخلی شرکت و با حداقل هزینه است.

وی همچنین از شست و شو و گندزدایی ۳۸۴ هزار مترمکعب مخازن ذخیره آب شرب شهرهای استان کرمان در سال ۹۲ خبر داد و افزود: به منظور ارتقاء کیفیت آب شرب سالم و بهداشتی شهروندان استان کرمان و جلب رضایت هرچه بیشتر مشترکین، طبق یک برنامه زمان بندی شده، عملیات اجرایی شستشو و گندزدایی مخازن ذخیره آب شرب به میزان ۳۸۴ هزار مترمکعب و همچنین شبکه‌های آبرسانی(انتقال و توزیع) به میزان ۲۷۴۰ کیلومتر در سال ۹۲ و در تمامی شهرهای استان کرمان انجام شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز