خبرگزاری کار ایران

جمیلی اعلام کرد؛

رضایت بیش از ۸۷درصد مراجعان اداره کل حمل و نقل و پایانه های کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۷۶۱

این رقم، ۱۰درصد بیشتر از میانگین استانی است / حاصل تلاش تمامی کارکنان و اهمیت دادن به درخواست های مردمی ضمن احساس مسئولیت، دقت و سرعت در انجام کار ارباب رجوع است.

ایلنا: مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان کرمان گفت: اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان کرمان موفق شد رضایت۸۷ درصدی از مراجعین به این اداره کل را کسب نماید که این رقم، ۱۰درصد بیشتر از میانگین استانی است.

به گزارش ایلنا از کرمان، آقای جمیلی اظهار داشت: بدنبال اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی مردمی از ادارات دولتی سطح استان که توسط استانداری اجرا گردید موفق شدیم با ۱۰درصد بیشر از میانگین استانی، رضایت ۱۸/۸۷ درصدی از مراجعین به این اداره کل را کسب کنیم.

وی افزود: طرح سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع از خدمات دستگاههای اجرایی با هدف شفاف و مستند سازی نحوه ارائه خدمات به مراجعین توسط استانداری کرمان در سه ماهه چهارم سال۹۲میان دستگاههای دولتی سطح استان انجام گرفت که در این راستا وضعیت رضایتمندی ارباب رجوع از چهار منظر به مرحله اجرا در آمد.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان کرمان گفت: اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان موفق شد دربخش اطلاع رسانی ۵۱/۸۸درصد، درسنجش اعتماد مراجعان ۳۶ / ۸۶ درصد، در خصوص نحوه رفتار با ارباب رجوع ۱۲/۸۷ در صدوهمچنین دربحثرضایت مراجعین از فضا و تجهیزات فیزیکی ۵۰/۸۴درصد که در مجموع ۱۸/۸۷درصد رضایتمندی را بدست آورد و این در حالی است که طبق اعلام دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمان میانگین رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی سطح استان ۹۲/۷۷درصد است.

جمیلی خاطر نشان کرد: بدست آوردن بیش از ۸۷درصد رضایت مراجعان حاصل تلاش تمامی کارکنان و اهمیت دادن به درخواست های مردمی ضمن احساس مسئولیت، دقت و سرعت در انجام کار ارباب رجوع بوده و امید است با اجرای برنامه های در دست اقدام بتوان میزان درصد رضایتمندی مراجعان را به۱۰۰درصد نزدیک تر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز