خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان؛

بازپس گیری ۲۲ هکتار از اراضی راکد در ۳ ماهه اول سال

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۲۳

۱۵ پرونده از قراردادهای راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جمعأ به متراژ ۸۲/۳۸۶۷۳ متر مربع مورد رسیدگی قرار گرفت.

دومین جلسه هیأت داوری و حل اختلاف با حضور مدیر امور حقوقی، قرارداد‌ها، نماینده سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران، مدیرعامل و مدیر امور حقوقی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان بمنظور رسیدگی به اخرین وضعیت پرونده‌های سالجاری، در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از کرمان، در این جلسه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان در جلسه رسیدگی به اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی کرمان گفت: تاپایان سال ۴ هیأت حل اختلاف در این شرکت براساس برنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برگزار می‌‌شود که مابقی اراضی راکد تعیین و تکلیف خواهندشد.

غفاری افزود: در ۳ ماهه اول سالجاری ۲۲ هکتار از اراضی راکد شهرک‌ها ونواحی صنعتی کرمان بازپس گرفته شده و در حال واگذاری به متقاضیان است.

وی تصریح کرد: ۱۵ پرونده از قراردادهای راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جمعأ به متراژ ۸۲/۳۸۶۷۳ متر مربع مورد رسیدگی قرار گرفت.

در پایان جلسه ۴ پرونده با متراژ ۹۷/۹۲۸۳ متر مربع اعطای مهلت، ۱ پرونده با متراژ ۲۶۴۶ متر مربع فسخ مشروط، ۹ پرونده با متراژ ۸۵/۲۲۷۴۵ متر مربع فسخ قطعی و ۱ مورد دیگر با متراژ ۳۹۹۸ متر مربع تجدید وقت داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز