خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان:

فن بازار یک بنگاه تخصصی معاملات تکنولوژی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۷۵

در راستای عقد تفاهم نامه ملی سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران با پارک علم وفناوری پردیس دفاتر فن بازار در استانها راه اندازی می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان در مراسم افتتاح دفتر منطقه ای فن را حلقه مفقوده بین تولید کنندگان و دانشگاهیان عنوان کرد و گفت: فن بازار یک بنگاه تخصصی معاملات تکنولوژی است.

به گزارش ایلنا از کرمان؛ غفاری ضمن اشاره به فعالیت های حمایتی در حوزه صنایع کوچک افزود: در راستای عقد تفاهم نامه ملی سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران با پارک علم و فناوری پردیس دفاتر فن بازار در استانها راه اندازی می شوند.

وی اظهارداشت: ایجاد مرکز فناوری وکسب وکار در شهرک صنعتی کرمان ۲ و استقرار واحدهای مشاوره ای در آن یکی از خدماتی است که شرکت شهرکهای صنعتی به صنایع کوچک استان ارائه نموده است.

در ادامه سیاووش وحدت مدیر توسعه صنعتی وفناوری سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران گفت: جهت نفوذ فناوری در صنایع کوچک و پیوند بین صنایع بزرگ و کوچک ایجاد فن بازارهای منطقه ای را دنبال می کنیم.

وی به مدل های توسعه ای در حوزه صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: در کنار مدل توسعه خوشه ای که در اکثر استانها اجرا می شود، احداثشهرکهای فناوری، ایجاد مراکز خدمات فناوری وکسب و کار نیز در راستای توسعه فناوری، تبادل تکنولوژی، اطلاعات وارتباطات در نظر گرفته شده است.

گفتنی است: در جریان افتتاح دفتر فن بازار معاون پارک علم وفناوری پردیس، رییس پارک علم وفناوری و مدیر توسعه صنعتی وفناوری سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران از مرکز خدمات فناوری وکسب وکار شهرک صنعتی کرمان ۲ بازدید و با مسئولین واحدهای مستقر دیدار و گفتگو کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز