خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمان خبر داد:

اختصاص ۵ میلیارد تومان برای اجرای قطعه ۲ کمربند سبز شهر

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۸۰۵

طول کمربند سبز شهر کرمان ۷۰ کیلومتر است که امروز ۱۲ کیلومتر آن اجرا می‌شود / شهرداری کرمان برای انجام این عملیات ۵ میلیارد تومان اختصاص داده است.

شهردار کرمان از اختصاص ۵ میلیارد تومان برای اجرای قطعه ۲ کمربند سبز شهر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی کمربند سبز تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایلنا از کرمان سیف‌الهی در مراسم آغاز عملیات اجرایی قطعه ۲ کمربند سبز شهر کرمان، گفت: طول کمربند سبز شهر کرمان ۷۰ کیلومتر است که امروز ۱۲ کیلومتر آن اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه قطعه دوم کمربند سبز شهر کرمان از مقابل پایانه جدید شهر کرمان تا محور هفت باغ ادامه دارد، گفت: شهرداری کرمان برای انجام این عملیات ۵ میلیارد تومان اختصاص داده است.

شهردار کرمان با تاکید بر اینکه درخت‌های کاشته شده در این محدوده، بومی شهر کرمان و از نوع کاج و سرو هستند، افزود: ان‌شاءالله تا پایان سال با همکاری جهاد نصر، عملیات اجرایی کمربند سبز شهر کرمان به اتمام می‌رسد.

سیف‌الهی طول کل کمربند سبز برای دور شهر کرمان را ۷۰ کیلومتر دانست و گفت: فاز اول کمربند سبز شهر کرمان به طول ۵ کیلومتر در اردیبهشت ماه امسال اجرا شد و امروز عملیات اجرایی فاز دوم آن به طول ۱۲ کیلومتر آغاز شد.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای طرح کمربند سبز در کنار مبارزه با تصرف اراضی ملی، جلوگیری از افزایش سکونت‌گاه‌های غیرمجاز و جلوگیری از ورود شن‌های روان به داخل شهر کرمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز