خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمان:

حمایت مردم از متکدیان، فرهنگ نادرستی است که باید اصلاح شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۵۸۹

حمایت مردم از متکدیان، دل‌سوزی و کمک‌‌های نقدی به کسانی که در خیابان‌ها و معابر جلوی خودروها و عابرین را می گیرند، فرهنگ نادرستی است که باید اصلاح شود.

متاسفانه کرمان در زمینه‌ی تکدی‌گری تبدیل به مکان امنی شده است و متکدیان حرفه‌ای به راحتی در آن به تکدی‌گری می‌پردازند.

به گزارش ایلنا از کرمان شهردار کرمان با اشاره به حضور کودکان کار و متکدی در چهارراه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر، گفت: متاسفانه کرمان در زمینه‌ی تکدی‌گری تبدیل به مکان امنی شده است و متکدیان حرفه‌ای به راحتی در آن به تکدی‌گری می‌پردازند.
سیف‌الهی تغییر نگرش مردم به این معضل را مهم خواند و افزود: حمایت مردم از متکدیان، دل‌سوزی و کمک‌‌های نقدی به کسانی که در خیابان‌ها و معابر جلوی خودروها و عابرین را می گیرند، فرهنگ نادرستی است که باید اصلاح شود.

وی تاکید کرد: شهروندان باید به‌گونه‌ای توجیه شوند که اگر خودشان در برابر این معضل اقدامی نمی‌کنند، حداقل با متکدیان هم‌راهی نکنند.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که هر دستگاه به اختیارات و وظایف قانونی خود اشراف کامل داشته باشد و به آن‌ها عمل کند، کار به راحتی پیش خواهد رفت.
شهردار کرمان خواستار اکیپی شامل کارشناسان ادارات بهزیستی، کمیته‌ی امداد، پلیس، اتباع بیگانه، فرمانداری، هلال احمر، اداره کار و بهداشت، جهت تشکیل و سامان‌دهی وضعیت و پی‌گیری متکدیان به صورت کارشناسی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز