خبرگزاری کار ایران

معاون امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کرمان:

در صورت رعایت نکردن ۲۰ درصد صرفه جویی، جیره بندی آب قطعی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۲۴۳

با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر و کاهش بارندگی هم اکنون با مشکل شدید کمبود آب روبرو هستیم و بیش از ۳۰ درصد کمبود منابع آب داریم

معاون امور مشترکین و درآمد شرکت آبفای کرمان گفت: در صورتی که مشترکین در مصرف آب ۲۰ درصد صرفه جویی نکنند، جیره بندی آب قطعی می شود.

به گزارش ایلنا از کرمان مصطفایی افزود: با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر و کاهش بارندگی هم اکنون با مشکل شدید کمبود آب روبرو هستیم و بیش از ۳۰ درصد کمبود منابع آب داریم.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف آب در تابستان گفت: نیاز آبی مرداد ماه شهر کرمان ۲۴۰۰ لیتر بر ثانیه می باشد که بیش از ۱۴۹۳ لیتر توان تولید آب نداریم.

معاون امور مشترکین و درآمد شرکت آبفای کرمان ادامه داد: در تابستان سال جاری متاسفانه کمبود آب به میزان ۵۰۰ لیتر در ثانیه پیش بینی می شود و چنانچه شهروندان در مصرف آب شرب، ۲۰ درصد صرفه جویی ننمایند چاره ای غیر از جیره بندی آب نداریم.

وی در پایان گفت: به کلیه شهروندان توصیه می شود در زمینه صرفه جویی در مصرف آب، نهایت تلاش خود را به کار ببرند تا شاهد قطع، جیره بندی و افت فشار آب در تابستان و روزهای گرم سال نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز