خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل ونقل وپایانه های استان اعلام کرد:

برپایی نمایشگاه اطلاع رسانی مسافران نوروزی در پایانه مسافربری کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۷۲۶

به منظور اطلاع رسانی به مسافران نوروزی در زمینه خدمات دهی مطلوب بخش حمل ونقل عمومی مسافربری جاده ای استان، نمایشگاه اطلاع رسانی مسافران نوروزی در محل ورودی پایانه مسافربری مرکز استان افتتاح و تا ۱۵فروردین ۹۳آماده اطلاع رسانی به مسافران است.

ایلنا: مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان کرمان از برپایی نمایشگاه اطلاع رسانی مسافران نوروزی در پایانه مسافربری این استان خبرداد.

به گزارش " ایلنا "، " جمیلی " با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه ضمن توزیع فرم های نظر خواهی از مسافران در خصوص عملکرد شرکت های مسافربری و رانندگان اتوبوس به معرفی سامانه های فروش اینترنتی بلیط، سامانه های پیام کوتاه دریافت و پاسخگویی به شکایات مسافران، معرفی سامانه های اطلاع یابی از وضعیت راهها و مرکز مدیریت راههاو همچنین حقوق مسافران در سفر های جاده ای پرداخته می شود.

وی افزود: مسافران نوروزی می توانندبا مراجعه به این نمایشگاه ازبرنامه حرکت اتوبوس های مسافربری از مبداء کرمان به تفکیک شرکت های مسافری، اطلاعات پست های امداد و نجات جاده ای استان، اطلاعات پلیس راهها، مراکز پزشکی و فواصل بین شهرستان های سراسر استان مطلع شوند.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه اطلاع رسانی مسافران نوروزی کرمان جنب دفتر نمایندگی این اداره کل در پایانه مسافر کرمان برپا شده است و از ۲۷ اسفند ماه تا پایان پانزدهم فروردین ۹۳ همه روزه صبح وعصرپاسخگوی مسافران است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز