خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمان مطرح کرد:

آماده باش ستاد تسهیلات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۹۸

در ایام تعطیلات نوروز اعضای ستاد تسهیلات نوروزی، دستگاه های خدمات رسان، شورای تامین و ستاد حوادثغیرمترقبه شهرستان آمادگی کامل برای ایجاد تعطیلاتی به یاد ماندنی را دارند.

کرمان - ایلنا: بهنام سعیدی در جلسه مشترک ستاد تسهیلات نوروزی و ستاد حوادثغیرمترقبه شهرستان کرمان گفت: شهرستان کرمان جاذبه‌های گردشگری فراوانی در خود دارد علاوه بر این گردشگرانی که برای دیدن سایر شهرستانهای استان هم می‌آیند اکثراً از کرمان عبور می‌کنند و همین اهمیت شهر کرمان را مضاعف می‌کند.

به گزارش ایلنا از کرمان فرماندار کرمان گفت: ادارات باید لیست کشیک ایام نوروز را تهیه و مطابق آن خدمات دهی نمایند.

وی افزود: بدلیل تقارن ایام فاطمیه و تعطیلات نوروز، مردم و مسئولین توجه نمایند تا اجرای برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که هم حرمت ایام عزای بانوی بزرگ اسلام حفظ شود هم تعطیلات به یاد ماندنی و جذابی را برای شهروندان و میهمانان نوروزی فراهم آورند.

سعیدی اذعان داشت: سرکشی از ادارات و مراکز مختلفی که در این ایام باید به طور شبانه روزی به مردم خدمت رسانی نمایند همچنان ادامه خواهد داشت و تا کنون از تعدادی از بانک‌ها، هتل‌ها، می‌ه‌مان پذیر‌ها، مراکز نظامی و انتظامی، اماکن تفریحی، میدان میوه و تره بار و… بازدید بعمل آمده است.

درادامه معاون گردشگری سازمان میراثفرهنگی و گردشگری گفت: در ایام نوروز چهار نمایشگاه عرضه محصولات و صنایع دستی در شهرهای کرمان، ماهان و راین برپا خواهد شد که نمایشگاه واقع در میدان گنجعلیخان کرمان به صورت کارگاهی است.

وی افزود: تورهای گردشگری یک روزه‌ای برای بازدید از شهرهای کرمان، ماهان، راین و شهداد راه اندازی می‌شوند تا مسافران با جاذبه‌های گردشگری شهرستان کرمان بیشتر آشنا و از آن‌ها استفاده نمایند.

تجلی همچنین از چاپ ۵۰ هزار نسخه از نقشه این شهر‌ها خبر داد و اذعان کرد: علاوه بر چاپ نقشه، ۲۰۰ هزار نسخه بروشور آشنایی با مناطق گردشگری در حال آماده سازی و چاپ است تا در چادرهای اطلاع رسانی که در ورودی‌های شهر کرمان، فرودگاه، راه آهن و ترمینال برپا می‌شوند توزیع شود.

فرمانده انتظامی شهر کرمان نیز با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال بیان داشت: به منظور کاهش حوادثآتش سوزی در چهارشنبه سوری، فروش نفت به صورت گالنی در کلیه جایگاه‌های سوخت ممنوع است.

وی گفت: با مسئولین اتحادیه‌های صنف لاستیک فروشان و تعمیرکاران لاستیک و رنگ فروشان جلسه برگزار و تذکرات لازم در خصوص بیرون نگذاردن لاستیک‌های مستهلک شده و نیز فروش رنگ، الکل و سرنگ داده شده است.

سرهنگ روانبخش خاطرنشان کرد: با هماهنگی به عمل آمده، سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها بر جابه جایی مواد محترقه و قابل انفجار توسط ناوگان حمل و نقل نظارت کامل خواهد داشت. وی افزود: نیروی انتظامی آمادگی کامل جهت تامین آرامش و امنیت مردم در ایام تعطیلات را دارد لکن واحدهای صنفی و شهروندان نیز باید نکات ایمنی لازم را مد نظر قرار دهند.

در ادامه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نیز ضمن بیان لزوم هرچه بیشتر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در ایام سفر، خاطرنشان کرد: بدلیل تکمیل نشدن برخی پروژه‌های عمرانی در شهر احتمال بروز تصادفات وجود دارد که با هماهنگی مسئولین شهرداری، اداره برق و راهنمایی و رانندگی می‌توان از بروز حوادثجلوگیری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز