خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر کرمان

تصمیم های قاطعانه استاندار کرمان در حوزه شهری قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۵۲۵

رییس شورای شهر کرمان در نشست عمومی این شورا پیگیری های استاندار کرمان در خصوص مشکلات شهری و تصمیم های قاطعانه ایشان را مثال زدنی و بسیار قابل تقدیر دانست.

کرمان - ایلنا: رییس شورای شهر کرمان در نشست عمومی این شورا پیگیری های استاندار کرمان در خصوص مشکلات شهری و تصمیم های قاطعانه ایشان را مثال زدنی و بسیار قابل تقدیر دانست.

به گزارش ایلنا از کرمان مویدی، رییس شورای شهر کرمان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد از سوی استاندار در خصوص معضلات و مشکلات شهری و مکلف کردن کلیه مدیران در این خصوص اظهار داشت: به جرأت می توان گفت، تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات طی چند سال گذشته نظیر نداشته است.

وی با اشاره به بحثاحداثکمربند سبز اطراف شهر، اتخاذ این تصمیم را خدمتی بزرگ به شهر و شهروندان کرمانی دانست.

وی ادامه داد: من به عنوان رییس شورا و به نمایندگی از سوی همه اعضای شورا، این پیگیری های استاندار محترم و اتخاذ تصمیم های قاطعانه ایشان را قابل تقدیر می دانم و آمادگی این شورا را برای همکاری همه جانبه اعلام می دارم.

رییس شورای شهر کرمان، همچنین از شهردار محترم به خاطر اشراف کامل ایشان به مسایل و مشکلات شهر و ارائه راه کارهای مناسب ایشان در این جلسات تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز