خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر بم خبر داد:

نامگذاری بوستان‌های سطح شهر به نام مفاخر و مشاهیر

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۴۶

طی جلسه‌ای قرار شد هر یک از اعضای شورا به عنوان شهرداری منطقه خود مسائل و مشکلات عمرانی را جمع آوری و به شهرداری دهند تا نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

کرمان - ایلنا: علی طاهریان رئیس شورای اسلامی شهر بم گفت: در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر تصمیم بر این شد به منظور بررسی دقیق مشکلات عمرانی شهر را به ۱۱ منطقه تقسیم کنیم.

به گزارش ایلنا از کرمان طاهریان افزود: درجمع بندی جلسه قرار شد هر یک از اعضای شورا به عنوان شهرداری منطقه خود مسائل و مشکلات عمرانی را جمع آوری و به شهردار بم منتقل کنند تا نسبت به رفع آن‌ها اقدام کند.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون باید جلسه‌ای در مورد مشخص کردن اعضای شورا به منظور مسئول کمیسیون‌های زیر مجموع برگزار شود که این اقدام نیز صورت گرفته شده است.

وی عنوان کرد: در دیدارهایی که با مردم داشتیم بحثساماندهی ورودی شهر از اولویت مهمی برخوردار است که در نظر داریم این موضوع را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهیم.

رئیس شورای شهر بم ابراز داشت: طرح ساماندهی ورودی شهر از منطقه خواجه عسکر آغلز و تا ورودی شهر بروات انجام می‌شود که در این راستا بوستان‌های متعددی ایجاد می‌شود وی با بیان اینکه شهر بم چهره‌های ماندگار زیادی دارد.

وی تاکید کرد: نامگذاری بوستان‌های سطح شهر به نام مفاخر و مشاهیر بم از برنامه‌هایی است که توسط شورهای شهر و شهرداری صورت می‌گیرد.

طاهریان با اشاره به تعطیلی شهربازی بیان داشت: راه انذازی شهربازی نیز از جمله کارهای شورای شهر وشهرداری است که در ابتدا ساماندهی فضای سبز در اولویت کار است.

وی یادآور شد: سعی داریم در مرحله بعدی هر یک از بخش‌های شهربازی را راه اندازی کنیم تا کودکان و نوجوانان بتوانند در اوقات فراغت خویش از وسایل تفریحی برخوردار شوند.

رئیس شورای شهر بم گفت: ایجاد وحدت و تعامل بین اعضای شورای شهر و شهرداری با سایر مسئولان برای عمران و ابادانی شهر امری لازم است که همواره به آن تاکید داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز