خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد:

انهدام کارگاه تولید قرص و آمپول غیرمجاز در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف و انهدام کارگاه تولید و بسته‌بندی پودر نیروزا، آمپول و قرص غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا شیرزادی از انهدام کارگاه تولید قرص و آمپول غیرمجاز در کرمانشاه ‌خبر داد و گفت: با دریافت گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیس این شهرستان مبنی بر فعالیت گسترده یک کارگاه تهیه و بسته بندی پودر نیروزا، آمپول و قرص غیرمجاز، با تدابیر به عمل آمده، ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تهدید سلامت شهروندان، پلیس اطلاعات شهرستان عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی این کارگاه آغاز کرد که در نتیجه آن محل این کارگاه غیرمجاز در یکی از محلات شهرستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: با رعایت حقوق شهروندان، کارگاه مورد بازرسی قرار گرفت و دو هزار و 227 آمپول دست ساز، 26 کیسه پودر نیروزا به مقدار 665 کیلوگرم، 1400 حبه قرص دست ساز نیروزا، 60 عدد چسب لاغری، سه دستگاه پرس و پلمب و مقادیری مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف شد.

شیرزادی با اشاره به اینکه یک نفر در این زمینه دستگیر شده است، تصریح کرد: کارگاه تولید و بسته‌بندی قرص و آمپول غیرمجاز در منزل یکی از اوباش‌های سابقه‌دار فعال شده است و چندین پرونده زورگیری در کارنامه خود دارد.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت کارگاه‌های غیرمجاز موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس110 اعلام کنند.

کد خبر : ۴۰۶۸۷۳