خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه:

سال گذشته بیشترین آتش‌سوزی‌ها در منطقه سرفیروزآباد بوده است

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۷۰۸

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: در سال گذشته 131 فقره آتش‌سوزی داشته‌ایم که بیشترین آن در منطقه سر فیروز آباد و بخش مرکزی کرمانشاه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه؛ شامگاه دیروز در جلسه حفاظت از منابع طبیعی و اطفا حریق در سالن جلسات فرمانداری شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه در این جلسه اظهار کرد: حفاظت از جنگل و مراتع وظیفه همگانی باید باشد.

فضل اله رنجبر با تاکید بر حفاظت از مراتع و اطفا حریق با ذکر این نکته که حفاظت از مراتع و جنگل‌ها باید به عنوان یک وظیفه همگانی مد نظر قرار بگیرد، گفت: با توجه به وضعیت مناسب بارندگی های اخیر در سال جاری باید در مقابله با آتش سوزی های احتمالی تلاش کرده و همچنین در خاموش کردن آتش سوزی های احتمالی در مراتع و جنگل ها با تمام توان کمک کنیم .

رنجبر تاکید کرد: با تبلیغات مناسب و مستمر در جهت فرهنگ سازی و روشنگری در روستاها تلاش و کوشش کنیم .

فرماندار کرمانشاه از مهمترین بسترهای فرهنگ سازی در این راستا استفاده از پتانسیل های گردشگری برشمرد و تصریح کرد: آموزش های مقابله با آتش سوزی ها توسط گردشگران بسیار در خور توجه است.

رنجبر جنگل و مراتع را میراث گرانبهایی دانسته که همگان باید در حفاظت از آن بکوشند .

وی همچنین گفت: در سال گذشته 131فقره آتش سوزی داشته ایم که بیشترین آن در منطقه سر فیروز آباد و بخش مرکزی کرمانشاه بوده است.

 رنجبر با اشاره به زمان آتش سوزی ها در سال گذشته گفت: از اردیبهشت ماه سال گذشته و به دلیل خشکسالی تا پایان آبان ماه موارد متعدد آتش سوزی در جنگل ها و مراتع  را داشته ایم .

فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه از نقش و مشارکت مردم به عنوان اساس حرکت مناسب در جهت پیشگیری از آتش سوزی و کمک به اطفا حریق یاد کرد و تصریح کرد: تعداد 137 اکیپ مجهز به وسایل اولیه برای اطفا حریق  در حوزه شهرستان کرمانشاه ساماندهی و تشکیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز