خبرگزاری کار ایران

سیدقاسم جاسمی؛ نماینده منتخب کرمانشاه:

تمام امکانات را برای رفع بزهکاری و بیکاری بسیج می‌کنیم

سیدقاسم جاسمی؛ نماینده منتخب مردم کرمانشاه در دیدار با خانواده‌های شهدای استان گفت: ما مشکلاتی مانند بزهکاری، آمار بالای طلاق، بیکاری و... داریم که باید تمام امکانات را برای رفع و از بین بردن آنها بسیج کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، سید قاسم جاسمی، منتخب مردم کرمانشاه در مجلس دهم، با فرزندان شهدا و ایثارگران این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این مراسم اظهار کرد: خداوند بزرگ را بی‌نهایت شاکر و سپاسگزارم که این توفیق  بزرگ را نصیب بنده گردانید که در خدمت خانواده شهدا و فرزندان عزیز شهدای والا مقام استان کرمانشاه باشیم.

این نماینده مجلس در ادامه با عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) هدف از برگزاری چنین جلساتی را دیدار چهره به چهره با فرزندان شهدا و آشنایی بیشتر با آنها و آشنایی بیشتر با مشکلات آنان بیان کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: از حضور شما در انتخابات قدردانی می‌کنم زیرا قبل از اینکه یک کاندیدا مدنظرتان باشد، ارزش‌های نظام و انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام مدنظر شما بوده است و با انتخاب خود برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی به ویژه استان کرمانشاه رقم زدید تا حس وطن دوستی و اعتقاد به اسلام، ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوباره به همگان ثابت کنید.

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس دهم افزود: مردم در هشت سال دفاع مقدس با درایت و رهبری امام راحل، دشمن بعث را شکست دادند و امنیت را به این کشور اسلامی بازگرداندند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: با این وجود امروز ما مشکلات دیگری داریم همانند بزهکاری، آمار بالای طلاق، بیکاری و... که باید تمام امکانات را برای رفع و از بین بردن آنها بسیج کنیم، چرا که این خواست مقام معظم رهبری است که ما بتوانیم از علم دانشمندان و فرهیختگان استفاده کنیم و دشمنی که قدرتمندتر از سال 59 است یعنی بیکاری و اعتیاد که روان خانواده‌های ما را آزار می‌دهد را از میان ببریم.

1

2

3

4

5

گزارش و عکس: علی کرمی

کد خبر : ۳۵۵۰۷۷