خبرگزاری کار ایران

۶ روستای بخش مرکزی کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۲۸

با پیگیری های انجام شده توسط بخشدار کرمانشاه، چندین روستا در بخش مرکزی کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار شدند.

مشاور امور مطبوعاتی فرمانداری کرمانشاه از افتتاح چندین پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در بخش مرکزی کرمانشاه خبر داد و گفت: طرح پرواربندی بره در سراب نیلوفر و روستای گلالی کرمانشاه توسط حیدری، بخشدار بخش مرکزی و با همکاری فرمانداری و جهاد کشاورزی کرمانشاه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، " حسینی " ادامه داد: طرح پرواربندی بره در این دو روستا با اعتباری به میزان پنج هزار و چهارصد میلیون ریال انجام شد و برای هشت نفر اشتغال زایی ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: افتتاح گلخانه خارج از فصل در سراب نیلوفر با اعتبار ۸ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات بخشدار بخش مرکزی کرمانشاه بوده که برای هفت نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.

حسینی تصریح کرد: با همکاری شرکت گاز، گازرسانی به روستاهای قلعه قباد، بزگدار سفلی و علیا، باغ فلک، تپه شعبان و سرارود علیا با اعتباری در حدود ۱۵ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال انجام شد.

ساخت مسجد در روستای نظام آباد، ایجاد دهیاری و زورخانه در روستای قومشه و جدول گذاری در روستای خانم از دیگر اقدامات عمرانی بود که توسط بخشدار بخش مرکزی کرمانشاه در ایام دهه فجر انجام شد.

بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه یکی از بخشهای تابع شهرستان کرمانشاه در استان کرمانشاه در غرب ایران است و از شش دهستان، بالادربند، پشت دربند، دورودفرامان، قره سو، میان دربند و رازآور تشکیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز