خبرگزاری کار ایران

جوانان به عنوان موتور محرکه کشور قادرند با همت بر هر مشکلی فائق آیند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۹۸

جوان امروز به عنوان موتور محرکه کشور، مانند آنچه جوانان در انقلاب و دوران جنگ از خود نشان دادند قادرند با همت، تلاش و مشارکت بر هر مشکلی فائق آیند.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: جوان امروز به عنوان موتور محرکه کشور، مانند آنچه جوانان در انقلاب و دوران جنگ از خود نشان دادند قادرند با همت، تلاش و مشارکت بر هر مشکلی فائق آیند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی صبح امروز دوشنبه ۱۷ آذر در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان، گفت: تشکیل هر نشست و ستادی در خصوص مسائل جوانان باید با حضور و مشارکت آن ها باشد.

وی افزود: حل مشکلات امروز جامعه جوان کشور با مشارکت و همت خود جوانان امکان پذیر است و جوان امروز به عنوان موتور محرکه کشور، مانند آنچه جوانان در انقلاب و دوران جنگ از خود نشان دادند قادرند با همت، تلاش و مشارکت بر هر مشکلی فائق آیند.

رضایی بابادی با تأکید بر نقش روحانیت، آموزش و پرورش و دانشگاه ها در تربیت و آموزش نسل های جدید اظهار کرد: موضوع مهمی که نباید از آن غافل شد اهمیت هدایت و رهبری این برنامه ها توسط خود جوانان است و باید با مشارکت خود آن ها بتوانیم به سوی یک جامعه جوان سالم و بانشاط حرکت کنیم.

وی، آموزش را یک راه علمی و درست در امر ترویج معارف در جامعه ذکر کرد و گفت: اساتید دانشگاه در این زمینه باید با ارائه طرح ها علمی و کاربردی شرایط لازم را برای ارائه این آموزش ها در سطح مدارس و دانشگاه ها و مساجد فراهم سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز